/ Inspiration / Kollage / Vardag /

Mars månad är lika med vår

 
Pink & Nude
1. Mobilskal   //   2. Ljusrosa klänning   //   3. Klänning i mocka   //   4. Beiga klackar   //   5. Rosa klackar   //   6. Kappa   //   7. Väska   //   8. Ljusrosa topp   //   9. Parfym
 
Kan jag få allt på denna bilden eller, haha men seriöst så himla mycket fina saker! Det är ju trots allt en vårmånad nu, så kände att jag skulle ge er lite vårkänsla med detta kollaget. Själv är jag ju såå taggad på våren! 
 
ps. Tyvärr märkte jag att kappan var slut på hemsidan men den kanske kommer in igen snart
 
#1 / / Julia:

så mkt fint :)

Svar: Visst är det! :)
Elsa Henriksson

#2 / / Beatrice:

Så fina plagg! Baby rosa är så "vårigt" Kram! :)

Svar: Ja men ellerhur är det! kram på dig :)
Elsa Henriksson

#3 / / CAMILLAESI:

Så fina :-)) Älskar färgtemat :-D

Svar: Ja men jag med! :)
Elsa Henriksson

#4 / / coffeeandcupcake.blogg.se:

Vårigt inlägg ^^

Svar: Visst är det :)
Elsa Henriksson

#5 / / Linnéa:

Sv: Ja det var verkligen supergott! Så smidigt och gott, bara lite blåbär, en banan och yoghurt :)

#6 / / Elin:

Åh, vad fint :D längtar också till våren! Början av värmen, blommorna, fåglarna - ah!!

Svar: Åh men ellerhur, det är ju så himla underbart! :)
Elsa Henriksson

#7 / / Emma :

Så fint!

Svar: Visst är det! :)
Elsa Henriksson

#8 / / biggeros :

Jag tar även allt som visas. Älskar rosa!! Speciellt klänningarna÷)

Svar: Åh jag med, det är så fint! :)
Elsa Henriksson

#9 / / Lucy:

Så himla fina plagg :D

Månadens blogg tävling är nu avslutad och en ny vinnare är dragen :)

Svar: Ja visst är det fint! :)
Elsa Henriksson

#10 / / Celine:

Så snygga saker!

Svar: Visst är det! :)
Elsa Henriksson

#11 / / JoJo:

så mycket fint :)

sv; ja den är jättebra! :)

Svar: Visst är det! :)
Elsa Henriksson

#12 / / Victoria :

Vad mycket snyggt!

Svar: visst är där :)
Elsa Henriksson

#13 / / Alice:

Åh, så mycket snyggt! :)

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#14 / / Hanna Sahlqvist aka Hannavic:

Visst är mars ett riktigt vårtecken! Åh nu är det vår, så himla härligt :)
Många kramar från Hanna <3

Svar: Ja men man blir ju så glad! Kram på dig :)
Elsa Henriksson

#15 / / miningalinn:

Så fina saker!(:

Svar: Visst är de :)
Elsa Henriksson

#16 / / Yohanna af Skovde:

Vilket fin kollage!

Svar: Tack snälla :)
Elsa Henriksson

#17 / / IDA-FOTO:

Vilka snygga grejer! Färgen är ju otroligt fin! :D

#18 / / IDA-FOTO:

Vilka snygga grejer! Färgen är ju otroligt fin! :D

Svar: Visst är de snygga, ja men ellerhur :)
Elsa Henriksson

#19 / / Gabriella:

Åh såå fina saker!!

Svar: Visst är de fina :)
Elsa Henriksson

#20 / / Sanna:

Älskar färgtemat, riktigt fint.

Svar: Ja men ellerhur, visst är det fint! :)
Elsa Henriksson

#21 / / Emelie:

Jättefina saker!!

Svar: Visst är de fina! :)
Elsa Henriksson

#22 / / mammatillmirakel.blogg.se:

den parfymen alltså :)

Svar: Åh jag vet, har den själv och jag älskar den! :)
Elsa Henriksson

#23 / / ELIN WAHLBERG:

så fina saker!

Svar: Visst är de fina :)
Elsa Henriksson

#24 / / Tilda Barkselius:

Så fina grejer!

Svar: Visst är de fina :)
Elsa Henriksson

#25 / / Liborius:

Så mycket fint:)

Svar: Visst är där! :)
Elsa Henriksson

#26 / / Prietha:

Kappan <3<3

Svar: Åh visst är den snygg!!
Elsa Henriksson

#27 / / Sannal:

Älskar den färgen

Svar: Åh jag med, den är så fin! :)
Elsa Henriksson

#28 / / N:

Superfint!!

Svar: Ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#29 / / Amanda Engberg:

Så mycket fint! :)

Svar: Visst är det! :)
Elsa Henriksson

#30 / / Kajsa:

Åh man får ju verkligen vårkänslor av kläderna! Älskar t-shirten! :D

Svar: Visst får man, åh jag med! Så sugen på att köpa en faktiskt :)
Elsa Henriksson

#31 / / Lis Mari:

Så otroligt mycket fint!!

Svar: Visst är det :)
Elsa Henriksson

#32 / / natalia:

Så fina saker!

Svar: Visst är de fina! :)
Elsa Henriksson

#33 / / Ida Lindborg ♡:

åh så fiint!

Svar: Visst är det! :)
Elsa Henriksson

#34 / / Fani:

Åh men nu längtar jag ännu mer till våren efter ditt kollage, haha. Massvis med fina vårkläder ju :) Var inne på att klicka hem den där snörade t-shirten från Nelly men skippade det och känner att jag ångrar mej lite nu när jag ser den igen såhär, haha.

Svar: Ja det förstår jag, den är ju skitsnygg!! Har faktiskt också tänkt att jag skulle klicka hem den ;)
Elsa Henriksson

#35 / / linah:

trodde jag med.. men när jag vaknade imorse så snöade det -.-

Svar: Men usch vad tråkigt! :(
Elsa Henriksson

#36 / / Emelie Andersson:

Mars är verkligen vår, hoppas nu bara att våren är redo för att komma och att stanna :)

Svar: Ja men ellerhur, verkligen! :)
Elsa Henriksson

#37 / / Tea Rajkovic:

Älskar färgen, så snyggt!

Svar: Ja men visst är den fin :)
Elsa Henriksson