/ Vardag /

God morgon

God morgon, nu har jag legat kvar i sängen och snozat tillräckligt så nu tänkte jag gå upp och göra lite frukost och kolla på lite youtube videos undertiden. Och sen ska jag byta om och göra mig redo för gymmet, och det är såhär ser min morgon ut idag. Hoppas ni får en underbar dag!

#1 / / Erica:

Låter som en härlig start på dagen! :D

#2 / / Amanda Jönsson:

Så fint hår!

Svar: Tack snälla, vad glad jag blir :)
Elsa Henriksson

#3 / / Terese:

Ditt hår är såå fint tjejen!

sv: Men tack hihi!
Kram

Svar: Men Gud vad glad jag blir, tack :)
Elsa Henriksson

#4 / / VERONICA - fashionblog:

Woow.. så så så vackert hår! :)

Svar: Men tack snälla! :)
Elsa Henriksson

#5 / / Amanda Engberg:

Låter härligt! :)

#6 / / Fani:

Lät som en mysig morgon och vad fint hår du har! :)

Svar: Men tack vad glad jag blir! :)
Elsa Henriksson

#7 / / IDA-FOTO:

Kör hårt på gymmet!

Svar: Tack det gjorde jag verkligen :)
Elsa Henriksson

#8 / / Kourtney:

H.A.I.R.!!!

svar: Ja, det är nog viktigare än man tror. Det speglar ju hur man ser på andra och på världen och hur andra ser/är mot dig också...