/ Mat / Vardag /

Ägg och räksallad

Nu har jag precis ätit lunch och det blev en god ägg och räksallad.

#1 / / Amanda:

Åh vad gott!! :)

Svar: Ja det var riktigt gott! :)
Elsa Henriksson

#2 / / madabouttea.se:

Men fy så gott! Nu blev jag riktigt sugen!

Svar: Ja det förstår jag, det var riktigt gott ;)
Elsa Henriksson

#3 / / Alice Lindström:

gott!

Svar: Ja verkligen :)
Elsa Henriksson

#4 / / Netti Starby:

Åh vad gott! Kram

Svar: Ja det var så gott! kram på dig :)
Elsa Henriksson

#5 / / Sanna:

Va gott med räksallad :D

Svar: Ja det var riktigt gott! :)
Elsa Henriksson

#6 / / Robyn:

Wow, det såg gott ut!!

Svar: Ja det var riktigt gott :)
Elsa Henriksson

#7 / / ensekundtusentankar.blogg.se:

Men alltså... Mmmm så gott!

Svar: Det var såå gott! :)
Elsa Henriksson

#8 / / MALIN:

Mums, vad gott! Ägg och räkor är såååå mumsigt :) Kram

Svar: Ja men visst är det! kram på dig :)
Elsa Henriksson

#9 / / j:

Vinnaren av månadens blogg är nu uppe på bloggen, kolla in om det var du som vann! :D
Om inte så kommer en ny chans redan imorgon! kram

Svar: Åh vad roligt, ska in och kolla direkt! :) kram
Elsa Henriksson

#10 / / Caroline:

Såg fantastiskt gott ut!

Svar: Det var det också! :)
Elsa Henriksson

#11 / / sandra:

ser gott ut!

Svar: Det var det också! :)
Elsa Henriksson

#12 / / sandra.:

Men ååååååh så gott det där såg ut :D:D
men tycker dock inte om räkor haha,

Svar: Det var riktigt gott också! :)
Elsa Henriksson

#13 / / freja, trelleborgs största blogg:

så gott, älskar räkor =)

Svar: Ja jag med!! :)
Elsa Henriksson

#14 / / Josse:

SÅ gott!

Svar: Ja verkligen :)
Elsa Henriksson

#15 / / Elin:

Men mums!

Svar: ellerhur :)
Elsa Henriksson

#16 / / Emelie Andersson:

Åh vad gott det ser ut! :)
Jag älskar verkligen räksallad!

Svar: Ja det var supergott, ja jag med :)
Elsa Henriksson

#17 / / Linn Strömberg:

Men ååhåh vad gott!

Svar: Ja det var såå gott :)
Elsa Henriksson

#18 / / Veronica Wallgren:

Åh vad gott!

Svar: Ja det var verkligen gott :)
Elsa Henriksson

#19 / / Evelina:

Men åå vad gott!!

Svar: Ja det var riktigt gott :)
Elsa Henriksson

#20 / / Linnéa Hagström:

Räksallad är en av mina favoriter, så himla fräscht och enkelt!

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#21 / / Lucy:

Åh så gott :D

Svar: Ja det var riktigt gott! :)
Elsa Henriksson

#22 / / Johanna Davidsson:

Det ser dödligt gott ut! Älskar verkligen räkor :D

Svar: Det var riktigt gott, ja jag med :)
Elsa Henriksson

#23 / / Johanna Davidsson:

Det ser dödligt gott ut! Älskar verkligen räkor :D

#24 / / Eleonora Adriana ♥:

Gott!