/ Skönhet / Vardag /

Mina naglar

Just nu gillar jag inte alls hur mina naglar ser ut. Jag vill ha långa och snygga naglar, inte korta som jag har nu. Jag säger verkligen inte att det är fult med korta naglar, utan bara att jag trivs och känner mig snyggare i långa. Bilden till vänster är iallafall på hur de ser ut just nu, och bilden till höger är hur de brukar se ut när jag har fixat dem. Förlåt för att högerbilden är lite mörk och suddig. Så nu försöker jag bara växa ut dem men det går ju inte speciellt fort, och sen så bryter man helt plötsligt en. Men jag hoppas att de snart är långa och fina igen, haha. 

Hur gillar ni att ha era naglar, eller bryr ni er kanske inte om hur de ser ut? Det skulle vara kul att veta vad ni tycker
#1 / / Anna:

Åh så fina :D

Svar: Tack snälla du :)
Elsa Henriksson

#2 / / Sigrid:

Så snygg form på naglarna! Jag trivs också bäst i långa naglar :)

Svar: Tack så mycket! :)
Elsa Henriksson

#3 / / Mathilda :

Så snyggt det blev!!
Du får gärna berätta hur länge de håller för jag har alltid problem med att de släpper :/

Http://mathildaoldenburg.se

Svar: Jag har lösnaglar på högerbilden och de håller i ca. 1-2 veckor :)
Elsa Henriksson

#4 / / annelie:

åh det är snyggt me målade naglar :D jag försöker få långa men dom bryts hela tiden jag kör med målade naglar :D

Svar: Ja ellerhur, det är så jobbigt när de bryts. Målade naglar är snyggt!
Elsa Henriksson

#5 / / VERONICA - fashionblog:

Åh vad fina! Superfina!! :) Kramar!

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#6 / / Twiggy Lundberg:

Jag gillar långa, breda och mattsvarta naglar <3

Svar: Åh vad snyggt!
Elsa Henriksson

#7 / / Eleonora Adriana ♥:

Har exakt samma problem just nu, samma länd som du och vääääntar på att dem ska bli långa :D Men tar ju jättelänge :/

Svar: Ja men ellerhur är det jobbigt att behöva vänta så länge! Men fina blir de iallafall ;)
Elsa Henriksson

#8 / / Amanda Eriksson:

Vad fina dem var:)

Svar: Tack snälla du!
Elsa Henriksson

#9 / / Frida:

Tycker dina naglar ser fina ut på båda bilderna :)

Svar: Amen tack vad glad jag blir! :)
Elsa Henriksson

#10 / / Ida:

Jag trivs också bättre i långa fina fräscha naglar men pga mitt jobb så får jag varken ha fixade naglar, nagellack eller långa... Såå tråkigt :(

Svar: Jaha gud vad trist, det hade jag nog aldrig klarat.. Då får du passa på att ha fixade naglar när du är ledig istället ;) Kram
Elsa Henriksson

#11 / / Amanda:

Jag föredrar också att ha långa naglar. Var jättebra på att spara ut dem förr, men nu på senare tid har jag blivit för lat/klantig och lyckas bryta av dem hela tiden så fort de börjat bli ens lite långa. Så just nu håller jag på att försöka få dem att växa ut, men det går trögt, haha :P

Svar: Ja det är verkligen så svårt att få dem långa tycker jag! Men jag kämpar haha ;)
Elsa Henriksson

#12 / / sofie:

Tyckte dom var superfina som dom var nu också :) Jag gillar också att ha långa naglar för utseendets skull men det är skönare och enklare att ha korta tycker jag.

Svar: Tack då mycket! Ja men det kan jag hålla med dig om :)
Elsa Henriksson

#13 / / Elin:

Jag tycker att dina naglar ät jättefina som dem är! :) Dock är det goals med långa naglar!

Trivs också bäst i längre naglar!

Svar: åh men tack vad glad jag blir, men trivs också bäst med långa naglar ;)
Elsa Henriksson

#14 / / CAMILLAESI:

Snygga naglar :D Så fräscht och enkelt

#15 / / Celine:

Så snygga!

Svar: Tack :)
Elsa Henriksson

#16 / / Erica:

Snyggt! :D

Föredrar att ha mina någonstans mittemellan långa och korta, lagom helt enkelt! Just nu går de dock bara av och flisar sig vilket är sjukt irriterande.

Svar: Åh det är så jobbigt när de gör så :(
Elsa Henriksson

#17 / / angelica:

åh vilken snygg färg de var på dom högra! blir dina så långa naturligt eller har du fixat dom på salong?
tycker det gör mycket med fixade naglar, man känner sig mycket finare när de är lite längre och målade :)

Svar: Tack så mycket, det är lösnaglar som jag sätter på och målar. Och de brukar hålla i 1-2 veckor :)
Elsa Henriksson

#18 / / Lollo:

Så snygga de var till höger!

Svar: Tack snälla :)
Elsa Henriksson