/ Vardag /

Min onsdag

Min nya bakgrund på mobilen som passar väldigt bra till våren som förhoppningsvis kommer snart

Idag vid klockan två var jag på gymmet för första gången på väldigt länge, körde ett grymt rump och benpass med Emmy. Som jag har saknat träningen och min träningskompis, fast jag har tränat hemma så är det inte samma sak som att träna på gymmet med en kompis att prata med och som peppar en. Så efter detta passet idag lär mina ben och min rumpa ha lite träningvärk imorgon, haha. Men sen ikväll har jag varit på öppethus på den linjen som jag ska byta till på hösten, och det såg och kändes riktigt bra. Men hoppas att er dag har varit riktigt bra! 

#1 / / Felicia Karlström:

Superhärlig bakgrund :) Ja hoppas verkligen våren kommer snart!

#2 / / Josephine:

Super fin blogg du har & lycka till med den, kraam

Svar: Tack så himla mycket, kram :)
Elsa Henriksson

#3 / / FannyFredrica :

Härligt med träning igen! det gör verkligen stor skillnad att träna med någon :D

Svar: Ja det är riktigt härligt!! :)
Elsa Henriksson

#4 / / Julia:

Åh så fin bakgrund!
sv: Åh tack gullet! kram

Svar: Tack snälla du! Kram på dig :)
Elsa Henriksson

#5 / / Linda:

fin bakrund! jag har en bild på mig själv x'D

Svar: Tack, haha ja men det kan man ju också ha ;)
Elsa Henriksson

#6 / / annelie:

bra jobbat :D

Svar: Tack så mycket! :)
Elsa Henriksson

#7 / / Kaisa:

Skönt o komma igång med träning :)

Svar: Ja men verkligen :)
Elsa Henriksson

#8 / / Ida:

Vad skönt att komma igång med träningen! :)

Svar: Ja men verkligen :)
Elsa Henriksson

#9 / / Tuva Björnwall:

Så fin bakgrund!! :)

Svar: Tack snälla! :)
Elsa Henriksson

#10 / / Siri |Diabitfit|:

Skönt att vara igång med träningen igen =)

Svar: Ja verkligen :)
Elsa Henriksson