/ Inspiration / Vardag /

Inredningsinspiration

Simpelt, grått och kaktusar precis som jag gillar det. Här får ni lite inredningsinspiration på en måndagsmorgon, hoppas ni gillar det och att ni får en bra start på denna veckan.
#1 / / Erica Andersson:

så fint! älskar inredning:)

Svar: Åh jag med :)
Elsa Henriksson

#2 / / Flisan:

sv: ja när det går bra så äre kul haha :P

#3 / / Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Gud va mycket fint :D

#4 / / Isabella Huynh:

vilken härlig inspo!

#5 / / Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete:

Så fint!! så där skulle jag själv vilja ha det!

Svar: Ja men jag med, så snyggt!
Elsa Henriksson

#6 / / Johanna Utterberg:

Grym måndagsinspo, precis så som jag gillar det också! :)

#7 / / Olivia Nordbladh:

Hur fint är inte detta?! Drömmen

Svar: Ja men ellerhur är det!!
Elsa Henriksson

#8 / / Vendela:

Verkligen hur snyggt som helst!

#9 / / Terese:

Så fin inspo!

sv: Tack så mycket!
Kram

#10 / / matilda ♥:

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

#11 / / Gabriella:

Åhh så fin inspo!!

#12 / / Emelie Andersson:

så himla fint :)

sv: tack så mycket fina du :)

#13 / / Amanda Forsman:

Åh vilken härlig inspo :)

#14 / / Netti Starby:

Åh vilka fina och inspirerande bilder och jag älskar också kaktusar! Kram

Svar: Ja asså jag måste verkligen köpa någon kaktus! :) Kram
Elsa Henriksson

#15 / / MALIN:

Vilken härlig inspiration! Det är såååå kul med inredning :) Kram

Svar: Åh men visst är det! :) Kram
Elsa Henriksson

#16 / / Linn Strömberg:

Åhh vill pryda mitt rum med kaktusar! Så himla fint

Svar: Ja men jag med, måste verkligen köpa några :)
Elsa Henriksson

#17 / / Lovisa:

Så sjukt fint. Älskar vitt när de gäller möbler och liknade!!

Svar: Ja jag med, verkligen :)
Elsa Henriksson

#18 / / Tilda Barkselius:

Åh äskar allt det där!

#19 / / Yohanna af Skovde:

Vilka fina bilder! Ska nog ställa fram våra kaktusar mer!

Svar: Ja det tycker jag, själv måste jag köpa några kaktusar :)
Elsa Henriksson

#20 / / juliianilssons.blogg.se:

Detta är ju goals

Svar: Ellerhur!!
Elsa Henriksson

#21 / / MADDISENJ.SE:

Så grym inspiration

Svar: Tack snälla :)
Elsa Henriksson

#22 / / Julia Jansson:

Åhh så snyggt!! Nu längtar jag efter att flytta hemifrån.

Svar: Åh jag med ;)
Elsa Henriksson

#23 / / moa:

härlig inspo! Vill bara inreda om mitt rum och köpa en massa nya möbler o allt möjligt när jag kollar på inrednings bilder;)

Svar: Åh då är du inte ensam :)
Elsa Henriksson

#24 / / Liborius:

Men ååh en massa fint ju!!

#25 / / Ida:

Alltså så snyggt!!

#26 / / JoJo:

men åååh så fint!! :D

sv; ja jag älskar den bilden :) den ger mig så mycket positiv energi känner jag!

#27 / / Nathalie Andersson:

Så fint och stilrent, älskar det!!