/ Inspiration / Tips / Vardag /

Vårkläder

1. Här   //   2. Här   //   3. Här
 
För det första så är ju kjolar så himla snyggt, dock har jag inte så många men ska verkligen köpa fler till våren och sommaren. Speciellt någon i mocka imitation eller som den kjolen i mitten.
 
 
1. Här   //   2. Här   //   3. Här
 
Och jag tror verkligen att jag måste ta och klicka hem lite ljusare tröjor nu till våren för har typ bara massa svart i min garderob haha. Och gärna några tröjor i denna stilen som dessa på bilderna skulle jag vilja ha. 
 
1. Här   //   2. Här   //   3. Här
Och det sista jag verkligen gillar är ett par blå jeans med hål på knäna, det är riktigt snyggt och passar till det mesta. Själv har jag det tredje paret och jag verkligen älskar dem. Sen är ju ett par vita jeans sjukt snyggt och fräsht nu till våren också.
#1 / / Emilia Åkerberg:

Sjuukt fina kläder! :)

Svar: Visst är de fina! :)
Elsa Henriksson

#2 / / josefine:

åh lite nya fina vår kläder gör alltid en på så otrolig gott humör! (: Hoppas du har haft en bra helg :)

Svar: Ja men ellerhur, desamma till dig :)
Elsa Henriksson

#3 / / coffeeandcupcake.blogg.se:

Snygga kläder :)

Svar: Visst är det! :)
Elsa Henriksson

#4 / / Sarah:

De e snyggt me slitna jeans :)

Svar: Visst är det! :)
Elsa Henriksson

#5 / / Evelina:

Så snyggt!!

Svar: Visst är det! :)
Elsa Henriksson

#6 / / Emma Engström - Skönhetsbloggare:

Vita byxor är ju hur snyggt som helst!

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#7 / / Linn Strömberg:

Sååå snyggt allting <3

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#8 / / sandra.:

jättefint alltihop :) kjol är så sjukt snyggt alltså!

Svar: Ja visst är det snyggt! :)
Elsa Henriksson

#9 / / MALIN:

Jättesnygga kläder! Skulle gärna vilja uppdatera garderoben inför våren :) Kram

Svar: Ja det skulle jag också vilja göra! Kram på dig :)
Elsa Henriksson

#10 / / Erika:

Så mycket fint! :)

Svar: Ellerhur :)
Elsa Henriksson

#11 / / Skogsraah:

Såå snygga kjolar!

Svar: Visst är de snygga :)
Elsa Henriksson

#12 / / Lis Mari:

Trasiga kläder betalar jag inte för, men de första tv trenderna är ju awesome :) skulle inte tacka nej :)

Svar: Ja alla tycker ju olika! ;)
Elsa Henriksson

#13 / / corneliaeriksson.blogg.se:

Mycket snyggt!

Svar: Visst är det! :)
Elsa Henriksson

#14 / / LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Massa snyggt!

Svar: Ellerhur :)
Elsa Henriksson

#15 / / Katarina:

Så mycket fina kläder! :)

Svar: Ellerhur är det :)
Elsa Henriksson

#16 / / CAMILLAESI:

Så snygga :-) Så bra tips

Svar: Vad kul att du gillade det! :)
Elsa Henriksson

#17 / / Amanda:

Älskar kjolarna!! :D

Svar: Jag med, de är så fina! :)
Elsa Henriksson

#18 / / Josefin:

Fina plagg!:)

Svar: Visst är de :)
Elsa Henriksson

#19 / / Maria:

Så fina kläder...ja där fick jag lite vår känsla
Kram

Svar: Ja visst är de fina, kram på dig :)
Elsa Henriksson