/ Vardag /

Nike



Kollage: Just do it!
 
1. Tights | 2. Funktionströja | 3. Skor | 4. Sweatshirt | 5. Sport-Bh | 6. Sport-Bh | 7. Jacka | 8. Vattenflaska
 
Ett av mina favoritmärke på träningskläder är verkligen Nike, de har så himla snygga och sköna träningskläder. Tyvärr har jag inte supermycket därifrån men jag skulle gärna velat ha mer. Dock har jag tre par skor därifrån och jag tycker de är så himla bra, tipsar verkligen om Nikes skor. Och här får ni lite mer tips på snygga träningskläder och lite annat, själv älskar jag de mönstrade tightsen! Om ni är intresserade av något i detta kollaget så kan ni bara klicka på länkarna under för att komma till sakerna. Hade faktiskt själv behövt lite nya träningskläder!
 
Sponsrat inlägg


#1 / / MADDISENJ.SE:

Tack fina du för din kommentar <3

Så snygga träningskläder!

Svar: Ja visst är de snygga! :) kram
Elsa Henriksson

#2 / / sandra.:

håller med dig Nike har sjukt fina träningskläder :)

Svar: Ja jag älskar dem! ;)
Elsa Henriksson

#3 / / Martina:

Åh de har så fina kläder!!

Svar: Ja men visst har de :)
Elsa Henriksson

#4 / / - Caroline:

Så mycket snyggt!!

Svar: Ellerhur :)
Elsa Henriksson

#5 / / Sofia:

Såå många snygga saker!

Svar: Ellerhur :)
Elsa Henriksson

#6 / / Ida:

De har så snygga saker! :D

Svar: Ja men visst har de! :)
Elsa Henriksson

#7 / / Tea Rajkovic:

Så snygga saker!

Svar: Visst är de snygga! :)
Elsa Henriksson

#8 / / Frida:

Asså galet snyggt, vill ha alltihop!!

Svar: Men jag med asså ;)
Elsa Henriksson

#9 / / Nora Bååth:

så mycket snyggt!

Svar: Visst är där :)
Elsa Henriksson

#10 / / Malin Thorell ♔:

Åh vilka snygga Nike skor :D

Svar: Men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#11 / / Josephine:

Så mycket snyggt! Älskar skorna från Nike

Svar: Åh jag med! ;)
Elsa Henriksson

Ahmeeeen duu! Want it all!

Sv: Tack :))

Svar: Ja men ellerhur, jag med ;)
Elsa Henriksson

#13 / / Sofia | beautybysoxxi:

Tycker att Nike har sjukt snygga träningskläder!!

Svar: Ja de har de verkligen! :)
Elsa Henriksson

#14 / / Fanny:

Supersnygga grejjer. Jag gillar verkligen nike också. Älskar Bhn! :D

Svar: Ja den är grymt snygg! :)
Elsa Henriksson

#15 / / MALIN:

Nike har så mycket fint! Skorna är mina favoriter! Kram

Svar: Ja de är ju grymt snygga! Kram på dig :)
Elsa Henriksson

#16 / / N:

Snyggt!!

Svar: Visst är det! :)
Elsa Henriksson

#17 / / Louise:

Så snyggt!!

Svar: Ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#18 / / Daniella:

Håller med, mycket fint :D

Svar: Ja visst är det :)
Elsa Henriksson

#19 / / Sarah:

Fint kollage :)

Svar: Visst är det fint! :)
Elsa Henriksson

#20 / / Frida:

Jag älskar Nikes träningskläder! Kram

Svar: Jag med! Kram :)
Elsa Henriksson

#21 / / Elin Lundgren:

Man blir så peppad på att börja träna med nya träningskläder! :)

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#22 / / Frida:

Snygga :)

Svar: Visst är det :)
Elsa Henriksson

#23 / / Jeanette:

Nike har verkligen så bra kläder :)

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#24 / / Prietha:

Så snygga saker från Nike!

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#25 / / Josefine:

Snygga saker!

Svar: Visst är de!
Elsa Henriksson

#26 / / Josse:

Snyggt!

Svar: Visst är det! :)
Elsa Henriksson

#27 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Verkligen så mycket snyggt!

Svar: Ja men ellerhur!
Elsa Henriksson

#28 / / FannyFredrica - [Fotografering]:

Älskar verkligen den där nike jackan! :D

Svar: Den är riktigt snygg! :)
Elsa Henriksson

#29 / / Sigrid:

Gillar sport-bh:n(5) riktigt snygg :)

Svar: Ja men visst är den snygg! :)
Elsa Henriksson

#30 / / Tuva Björnwall:

Har också 3 par skor från Nike, bästa!!

Svar: Ja de är riktigt bra! :)
Elsa Henriksson