/ Skönhet / Tips / Vardag /

Lyx vs budget

 
Untitled #23
 
Jag tänkte köra en liten lyx VS budget på dessa två ögonskuggspaletterna. Lyx paletten är från Urban Decay och det är deras Naked 3, och budget varianten är Maybellines The blushed nudes. Jag tycker verkligen att budget paletten ser superfin ut och hade gärna velat prova den. Men jag faktiskt inte provat någon av dem men hade gärna velat göra, tycker att färgerna är så himla fina!
 
Men har någon av er provat dessa och vad tycker ni om dem? Skulle varit roligt att få veta.
 
#1 / / Linn Strömberg:

Har inte testat någon av dem faktiskt

#2 / / Amanda Forsman:

Faktiskt inte testat någon av dem :)

#3 / / Elin Lundgren:

Har aldrig provat någon av dom, men är riktigt sugen på att köpa den från maybelline(:

Svar: Ja jag med, så himla fina färger och ett bra pris ju :)
Elsa Henriksson

#4 / / Maja:

Skulle vilja prova båda!:)

Svar: Ja men jag med :)
Elsa Henriksson

#5 / / Terese:

Åh så bra tips!

sv: Hihi tack!
Kram

#6 / / Emma:

Åh superbra tips, dock ej provat någon av dom :)

#7 / / linah:

bra tips:D! <3

#8 / / Ida:

Har inte provat någon av de tyvärr :(

#9 / / Yohanna af Skovde:

Har Urban Decay naked - den är grym!

Svar: Åh det förstår jag! :)
Elsa Henriksson

#10 / / VERONICA - fashionblog:

Himla bra tips!! Toppen! :) Kramar fina du!

Svar: Tack så jättemycket! Kram på dig :)
Elsa Henriksson