/ Vardag /

Jag behöver en semester


Jag behöver verklig komma iväg och få lite sol och värme. Just nu är jag vit som ett spöke och trivs inte alls i kylan här hemma. Jag hade kunnat hoppa på första bästa plan och flyga iväg till ett varmt och skönt ställe och stanna där tills det är sommar här hemma typ. Så jag kan få en härlig bränna och solblekt hår, då hade jag varit glad haha. 
#1 / / Netti Starby:

Åh det behöver jag med :-D Kram

#2 / / Hanna Sahlqvist aka Hannavic:

Men åhh känner verkligen, verkligen detsamma. Jag vill såå gärna komma bort och äventyra lite i ett varmt land :)
Många kramar från Hanna <3

#3 / / Sara:

När jag ser dessa inspobilder så känner jag att jag verkligen behöver det med :)

#4 / / Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Jag hade inte heller tackat nej till en semester!

#5 / / Pauline Hurtig:

semester skulle verkligen sitta fint!

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson