/ Outfit / Vardag /

Black and grey

 Idag var jag ju och fikade med mamma, så passade på att ta några bilder på min outfit också. Dagens outfit var väldigt simpel men ändå snygg, och i mina favoritfärger svart och grått såklart. Det är så skönt att man inte behöver ha den stora vinterjackan nu, och istället kan ta fram de lite tunnare och snyggare jackorna och skorna. Härligt att vädret håller på att bli bättre nu. Ha det bra! 
#1 / / MALIN:

Snygg outfit :) Jag gillar verkligen kappan! Kram

Svar: Tack så jättemycket! Kram
Elsa Henriksson

#2 / / Netti Starby:

Riktigt snyggt och vad kommer allt ifrån? Kram

Svar: Tack så mycket, kappan-H&M, halsduken-Lindex, jeansen-Gina tricot och skorna är Timberland! Kram :)
Elsa Henriksson

#3 / / Frida:

Snyggt, har också en sån halsduk :)

Svar: Tack snälla :)
Elsa Henriksson

#4 / / Zara:

Sv. Ja det var gott! :(

Åh snygg outfit!

Svar: Tack så mycket! :)
Elsa Henriksson

#5 / / Zara:

Oj haha ska va en glad smiley!:)

#6 / / ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Så fint! :)

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#7 / / Ida:

Åh du är så fin! :)

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#8 / / Siri |Diabitfit|:

Riktigt snyggt =)

Svar: Tack snälla :)
Elsa Henriksson

#9 / / IDA-FOTO:

Fint!!

Svar: Tack tack :)
Elsa Henriksson

#10 / / Eleonora Adriana ♥:

Snyggt :)

Svar: Tack så mycket! :)
Elsa Henriksson

#11 / / Terese:

Supersnyggt!

sv: Ja helt okej om jag får säga så ;)
Kram

Svar: Tack så mycket! :)
Elsa Henriksson

#12 / / N:

Snyggt!

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#13 / / cassandra gigel:

så fint :D

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson