/ Mat / Vardag /

2016.02.04


Denna morgonen började med en god frukost i sängen framför Making a murderer, det är en serie som jag precis har börjat kolla på. Jag är bara på andra avsnittet så har inte så mycket att säga om den just nu, men jag kan ju återkomma med vad jag tycker om den när jag har sett lite mer av den. 

Har någon av er sett Making a murderer och vad tycker ni om den? 


#1 / / Alice Lilja:

det där såg ju SÅÅ gott ut!

Svar: Det var riktigt riktigt gott!
Elsa Henriksson

#2 / / rememberthiis.blogg.se:

Mums :))

#3 / / forselljennifer.blogg.se:

Åh va gott!

Svar: Ja det var väldigt gott :)
Elsa Henriksson

#4 / / MALIN:

Vad gott! Smoothie är så fräscht och nyttigt! Kram

Svar: Ja verkligen! Kram på dig :)
Elsa Henriksson

#5 / / Josefin Nilsson:

Åh vad god frukost!

Svar: Ja det var riktigt gott! :)
Elsa Henriksson

#6 / / Julia Müller-Sandvik:

Om du sett så lite kan jag inte säga än, utan att spoila... Men den gör en verkligen arg!

Svar: Ja det kan jag förstå, ska börja på tredje avsnittet nu!
Elsa Henriksson

#7 / / MATILDA ROSQVIST:

Så gott :D

Svar: Ja verkligen!
Elsa Henriksson

#8 / / Felicia - Everyday / Fashion / Modeling:

Mums vad gott:)

Svar: Ja det var riktigt gott :)
Elsa Henriksson

mumms

#10 / / Jessica:

Åh så gott! Jag har inte hunnit titta på den ännu men tänkte ta och göra det snart! har hört att den skall vara rätt bra :)

Svar: Ja det var riktigt gott! Ja det tycker jag att du ska göra :)
Elsa Henriksson

#11 / / Josephine:

ÅÅ vad gott :D älskar frukostmat!

Svar: Ja det var riktigt gott, jag med :)
Elsa Henriksson

#12 / / ISA:

åh vilken kalasfrukost! har hört att den serien ska vara superbra förövrigt! :D

Svar: Ja det var riktigt gott, ja jag med därför jag tänkte ge den en chans ;)
Elsa Henriksson

#13 / / Johanna Utterberg:

Såg himla gott ut! :)

Svar: Ja det var det :)
Elsa Henriksson

Så otroligt gott :)

#15 / / thaipinnen:

mums!

#16 / / Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

jag har inte sett den än :) men den lgiger på min serie-lista haha

Svar: Ja den har gjort det på min också så tänkte nu får jag ta och börja kolla på den! ;)
Elsa Henriksson

#17 / / natalia:

Mums :D

#18 / / sarah:

aaa vist är det =) åg ser gött ut =)

Svar: Det var riktigt gott! :)
Elsa Henriksson

#19 / / Josefine:

Ser gott ut!

sv: Ja men eller hur :)

Svar: Det var riktigt gott!
Elsa Henriksson

#20 / / Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Det ser jättegott ut :)

Jag har funderat på att se "Making a murderer" för jag har hört så mycket bra om den, men jag har inte gjort det än :)

Svar: Ja men det hade jag också så tänkte då får jag väl börja kolla på det ;)
Elsa Henriksson

#21 / / Ida Lindborg ♡:

så mumsigt!! :D

#22 / / Vendela:

Men hur gott ser inte detta ut? ;)

Svar: Det var supergott :)
Elsa Henriksson

#23 / / Tilda Barkselius:

Gud så gott det där såg ut!

Svar: Det var riktigt gott! :)
Elsa Henriksson

#24 / / Amanda Forsman:

Åh vad gott :D

Svar: Det var riktigt gott! :)
Elsa Henriksson

#25 / / Catrin Monica Sandberg:

Så gott det ser ut :)

Svar: Det var det också :)
Elsa Henriksson

#26 / / Emma:

Åhh vilken fräsch frukost!! :D

#27 / / tess:

sv; Men tack va go du är!!

Och det där såg fint ut! :D

#28 / / Jeanette:

Det där ser underbart gott ut :)

#29 / / Sandra:

Men åh så gott! Sv: Men tack fina du, vad glad jag blir :)

#30 / / Natalie:

Gott det såg ut:D

#31 / / Amanda:

Mums! Min pojkvän försökte få mig att kolla på den men jag såg bara några avsnitt här och där när han kollade :)

Svar: Jaha okej vad tyckte du om den då? :)
Elsa Henriksson

#32 / / Helen :

Mm så gott!

#33 / / sommarblom.blogg.se:

Vad gott :D

#34 / / Alice:

Åh, så gott! :D

#35 / / emelie:

åh vad mysigt med frukost på sängen! :D

#36 / / Elin Lundgren:

Har just börjat se Making a murder, hört så mycket bra om det

#37 / / Anonym:

Åh vad gott!! :)

http://nouw.com/emeliejosefineroos

#38 / / madabouttea.se:

Ser riktigt mumsigt ut! :D