/ Skönhet / Vardag /

Cocktail bling

Cocktail bling - Essie
 
Jag älskar ju att ha fina och snygga naglar och nu i julklapp fick jag ett snyggt nagellack av mamma och pappa. Så igår bestämde jag mig för att prova det, och jag tycker verkligen att det är en så himla fin färg. Men jag vet inte riktigt om det är en blå eller en grå färg, det är nog en liten blandning men snygg är den iallafall. 
 
#1 / / MATILDA:

vad fina naglar :)

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#2 / / Anna Sofia:

Fina naglar! Älskar färgen på lacket, som du skriver så ser det blågrått ut :)

Svar: Tack så jättemycket, ja visst gör det! :)
Elsa Henriksson

#3 / / Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

jättefin färg :)

Svar: Ja visst är den snygg :)
Elsa Henriksson

#4 / / Erica:

Otroligt snygg färg var det!

Svar: Ja men ellerhur :)
Elsa Henriksson

#5 / / Skogsraah ☾:

Snyggt!

Svar: Tack :)
Elsa Henriksson

#6 / / Emma Frankenberg:

Jättefin färg. Och verkligen välskötta naglar, är det dina eller gör du dom på salong? :)

Svar: Tack så mycket, det är faktiskt lösnaglar som jag filar till så dom får snygg form :)
Elsa Henriksson

#7 / / sarah:

tack det samma fina naglar

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#8 / / Emma Engström:

Så himla snygg färg på nagellacket du fick! Superfint :D

Svar: Ja men visst är det, tack :)
Elsa Henriksson

#9 / / Fani:

Så snygga naglar!

Svar: Tack då mycket :)
Elsa Henriksson

#10 / / whiskeysour.blogg.se:

sån fin färg!!!

Svar: Visst är den!
Elsa Henriksson

#11 / / Eleonora Adriana ♥:

Fint :)

Svar: Tack :)
Elsa Henriksson

#12 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Shit vad snygga naglar du har :)

Svar: Men tack så mycket :)
Elsa Henriksson