/ Mat / Vardag /

Breakfast in bed


God morgon på er, nu har jag precis gjort lite frukost som jag ska ta och äta medans jag kollar på några youtube videos. Sen får jag väl göra mig iordning för jag ska ner en runda i stan med mamma för att lämna tillbaka några julklappar och även kolla på lite nya saker. Nu ska jag ta och börja äta för är riktigt hungrig, men hoppas ni får en bra dag. 
#1 / / Emelie:

Vad mysigt med frukost på sängen :)
Hoppas du får en bra dag!!

Svar: Ja det är supermysigt, desamma :)
Elsa Henriksson

#2 / / Lis Mari:

så härligt att äta i sovrummet :D Det har jag inte gjort på flera år.

sv: Det var så himla gott!! :D

Svar: Åh jag tycker det är så mysigt :)
Elsa Henriksson

#3 / / Erica:

Låter übermysigt! :)

#4 / / angelicasvarld.blogg.se:

Men så mysigt!!

#5 / / MADDISENJ.SE:

mums vad gott det där såg ut!

Svar: Det var det också :)
Elsa Henriksson

#6 / / C A R O L I N E:

Åh vad gott!

#7 / / moa:

men åh vad gott det ser u!

Svar: Det var riktigt gott också :)
Elsa Henriksson

#8 / / Gabriella:

Åh så gott!! Hoppas att du haft en underbar dag!!

Svar: Tack desamma :)
Elsa Henriksson

#9 / / Erica:

Låter som en mysig dag! Hoppas den blev så också! :D

Svar: Ja det blev den absolut, desamma :)
Elsa Henriksson

#10 / / Julia:

Åh så mysigt och gott!
sv: Ja jag är verkligen så nöjd! Kram

#11 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Mums så gott :)

Svar: Ja det var riktigt gott! :)
Elsa Henriksson

#12 / / MALIN:

Vad mysigt! Och gott! Kram

#13 / / Lucy:

Mums va gott och va mysigt med frukost i sängen :D

#14 / / johanna:

mums!

#15 / / Skogsraah ☾:

Mysigt :)

#16 / / VERONICA - fashionblog:

Gud så underbart! SÅ mysigt!

#17 / / Pälsbloggaren:

Det där såg ju inte lite mysigt och gott ut :-)

#18 / / annelie:

super mysigt :D

#19 / / beccyy - en hamsterblogg:

Mysigt :)

#20 / / LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Gott! Gott nytt år! :)

#21 / / Cajsa Lindahl:

Gott nytt år fina Elsa! :D

Svar: Desamma! :)
Elsa Henriksson

#22 / / Erica Andersson:

men åhh det ser super gott ut!