/ Frågestund och this or that / Vardag /

svaren på frågorna

Ditt önskeresemål?
New York helt klart, vill såå himla gärna åka dit!!
 
Vem är din kvinnliga förebild?
Har jätte många kvinnliga förebilder om man säger så
 
Favoritämne i skolan?
Kanske slöjd om det räknas, haha
 
Chips eller Godis?
Kan verkligen inte välja mellan det så får ta båda
 
Trivs du i din klass?
Ja jag trivs jättebra i min klass
 
Bästa film du sett?
Oj herregud, har sett jätte mycket bra filmer men typ mean girls, stepmom, LOL, 17 again
 
Jeans eller mjukisar?
Mjukisar om jag bara går runt här hemma men jeans annars
 
Hur många saker har du från victoria secret?
Två body mistar och en body lotion
 
Roligaste minnet med dina vänner?
Har alltid roligt med mina vänner
 
Vad vill du inte vara med om?
Vill verkligen inte att nära och kära ska dö
 
Häst eller hund?
Är ingen djur människa men om jag måste välja så tar jag nog hund
 
Favorit parfym?
Inget svårt val eftersom jag bara har en parfym, Justin Bieber Someday
 
Vem får du din inspiration från?
Lite olika men mest av Louise Hansson ( http://louisehaanssons.blogg.se/ )
 
Favorit outfit?
En mysig stickad tröja, mina svarta dr denim, mina mörkbruna timberland skor
 
Varför började du blogga?
Har faktiskt inget bra svar på den frågan, tyckte det verkade roligt väl
 
 
Bästavänner? (inte iordning)
Amanda, Emmy, Moa, Carla, Emelie, Emma, Julia, Klara, Nora, Olivia, Natalie
 
Favorit klädmärke?
Odd Molly, två plagg som jag såå gärna vill ha där ifrån
 
Hur vill du att din framtid ska se ut?
Brukar faktiskt inte tänka på det så himla mycket
 
Vad är viktigast? Insidan eller utsidan?
Insidan såklart
 
Höst eller vår?
Båda är mysiga på sitt sätt
 
Converse eller palladium?
Tycker båda är skitsnyggt men väljer nog palladium fast jag inte har några, haha
 
Vad önskar du dig mest i julklapp?
Typ en till systemkamera som man kan filma med och som är mindre än min andra eller en till mac book som är min EGEN lixom för den jag har nu har vi ju bara fått av skolan
 
Vem skrev du senast med på kik?
Min bästavän Nora
 
Kär?
Nej
 
Två snygga på din skola?
Finns många snygga
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 / / Amanda:

åh vill också till New York!
svar: tack så mycket, ja jätteskönt :D