/

-

Jag tänkte ha en frågestund här på bloggen nu för att vissa ville det. Men jag kan inte ha en frågestund utan frågor så det är bara att skriva massa frågor i en kommentar. Och så kommer jag att svara på alla frågorna i ett inlägg. Vet inte när men vi får se när det blir jag svarar på alla frågorna. Så bara börja att skriva.
#1 / / -A :

Är du kär i Toby?

Svar: nä det e jag inte A
Elsa Henriksson

#2 / / Moa:

Hur lång är du?:)

#3 / / Nora :

Varför började du blogga?
Hur många syskon har du?
Har du eller har några djur?

Cola/fanta
Chips/godis
Singel/i förhållande
1 säga kompis/många kompisar


#4 / / Carla:

Favotitsysselsättning?

Saknar du basketen?

Nämn tio nära vänner?

Favoritämne?

Vill du att din blogg ska bli stor?

Puss på dig, KIKIKIKIIII <3

#5 / / Natalie:

Varför börja du blogga?
Favorit blogg ?
Favorit plagg?

<3

#6 / / Elina♥:

Kollar du på Pretty little liars?
Favoritfilm?
Vad använder du för smink? :)

#7 / / Emelie Thorén:

favoritsmink?
favvo djur?
favvo outfit?
favvo blogg?
<3

#8 / / Emma:

bikbok/ gina?
cocca/ fanta
Iphone4/ Iphone 5
Vet du att jag älskar dej sjukt mkt? <3

#9 / / Emma:

bikbok/ gina?
cocca/ fanta
Iphone4/ Iphone 5
Vet du att jag älskar dej sjukt mkt? <3