/ Vardag /

-

Bara jag som hatar när folk inte är sig själva utan försöker vara någon som dom inte är bara för att passa in. Och alla gillar dom så som dom är asså falska varför inte bara vara dej själv och om dom inte acepterar dej för den du är så va med dom som respekterar dej för den du är. För det är väl ändå så du hittar dina äkta vänner. Det är vad jag har lärt mej iallafall och jag har hittat mina äkta vänner och jag älskar dom och dom betyder sjukt mycket för mej. Så snälla bara va dej själv så kommer allt gå bra jag lovar ♥
 
•Elsa•
#1 / / Sandra:

Hej, det är jag, sandra (På dv)
GUD VILKEN FIN BLOGG DU HAR !!!

#2 / / Natalie:

Hejsan hjärtat! Lägg inte ner massa onödigt energi på hennes skit! -Let her wrone her on life!- Det är bara så fegt att inte vara sig själv! Tillslut kommer hon stå där helt ensam, iallafal om hon fortsätter såhär. Alla kommer ju fatta tillslut, men det e ju bara hennes fel! Puss hjärtat, sjukt bra skrivet! Love ya!

#3 / / Elina♥:

Jättefin blogg! :)

#4 / / Photobrofjord :

Snygg design!

Svar: tack :)
Elsa Henriksson

#5 / / Emelie Thorén:

Tack för att du är du elsa, älskar dig! <3

#6 / / Evah - En av Karlstads största bloggar:

Bra skrivet!

#7 / / simona:

Fin blogg ^^