/ Mat / Vardag /

Pastasallad

Asså denna pastasalladen är seriöst något av det godaste, jag kan äta hur mycket som helst av den! Det är pasta, pesto, kyckling, bacon, soltorkade tomater, gurka och ost. Den är helt underbart god och superenkel att göra också. Så detta var min lunch idag, och jag önska att där fanns mer men det gjorde det tyvärr inte så fick nöja mig med detta haha. 
#1 / / Days by Johanna:

Mums så gott

Svar: Ja det var verkligen gott! :)
Elsa Henriksson

#2 / / Sanna:

Ser gott ut, ska också göra sallad :D

Svar: Ja det var riktigt gott! :)
Elsa Henriksson

#3 / / j:

Gud så gott :D

-Oj okej, men då vet jag det iallafall!
Lycka till och roligt att du är med, kram! :D

Svar: Ja det var riktigt gott!
Ja förlåt det blev lite konstigt haha, kram på dig :)
Elsa Henriksson

#4 / / sandra:

gott!

Svar: Ellerhur :)
Elsa Henriksson

#5 / / rememberthiis.blogg.se:

Gott med pastasallad :)

Svar: Ja verkligen! :)
Elsa Henriksson

#6 / / Veronica Wallgren:

Ser verkligen gott ut :)

Svar: Ja det var supergott :)
Elsa Henriksson

#7 / / Nimo:

Vad gott

Svar: Ja verkligen :)
Elsa Henriksson

gott

Svar: Ja verkligen :)
Elsa Henriksson

#9 / / Amanda:

Åh vad gott!! :)

Svar: Ja det var jättegott! :)
Elsa Henriksson

#10 / / Linn Strömberg:

Men åhh vad mumsigt det ser ut!

Svar: Ja det var riktigt gott! :)
Elsa Henriksson

#11 / / Kaisa:

Lät gott du! :)

Svar: Ja det var det :)
Elsa Henriksson

#12 / / Terese:

Gott!

sv: Men tack finis! :)
Kram

Svar: Ellerhur :)
Elsa Henriksson

#13 / / Julia:

Åh så gott!
sv: Åh tack finaste du! kram

Svar: Ja det var riktigt gott! :)
Elsa Henriksson

#14 / / ISA:

MMMMH! pasta i mitt hjärta <3

Svar: Åh i mitt med, älskar pasta! :)
Elsa Henriksson

#15 / / Lucy:

Vad gott :D

Svar: Ja supergott :)
Elsa Henriksson

#16 / / Sanya:

Åh vad gott! Det ska jag övertala sambon att vi ska äta i helgen :)

Svar: Ja det tycker jag verkligen, det är såå gott! :)
Elsa Henriksson

#17 / / Tuva Björnwall:

åh mums vad gott, det måste jag göra nån dag!! ^^

Svar: Ja det tycker jag verkligen! :)
Elsa Henriksson

#18 / / Prietha:

Mmmm, mums!