/ Om mig / Vardag /

Lär känna mig

Vad heter du?
Elsa Henriksson
 
Hur gammal är du?
Jag är 16 år men fyller 17 i juli.
 
Hur lång är du?
Jag tror att jag är 168 eller 169.
 
Har du några syskon?
Ja, jag har en storebror som heter Oscar och är 20 år men han fyller 21 i juli.
 
Favoritfärg?
Asså det är väldigt olika faktiskt, men på kläder är det svart och annars är det väl vitt, grått och svart tror jag.
 
Favorit social media?
Gud vad svårt, de jag använder mest är ju instagram, twitter och snapchat. Och jag kan faktiskt inte välja mellan dem så det får bli alla, haha. 
 
Har du gått på någon sport, isåfall vilken/vilka?
Ja, jag har faktiskt gått på dans, friidrott och basket.
 
Vad är din bästa och sämsta egenskap?
Oj vad svårt, asså min bästa är ju jättesvårt att säga själv men min sämsta tror jag är att jag är ganska blyg om man inte känner mig. Men min bästa är kanske att jag är glad eller trevlig, haha eller ja det tror jag iallfall. 
 
Favoritbloggare?
Min första favorit är helt klart Andrea Hedenstedt för att hon är så himla härlig och hennes inlägg är så fina och inspirerande. Och sen min andra favorit är Linn Ahlborg för att hon har så himla bra stil och jag tycker bara att hennes blogg är jättebra och hon uppdaterar väldigt ofta också, vilket är bra! 
 
Vad längtar du efter just nu?
Just nu längtar jag allra mest till när mamma och jag ska åka på semester tillsammas i maj, gud vad härligt det ska bli! Kan det inte bara vara nu liksom, behöver sol och bad i mitt liv just nu!
 
 
 
#1 / / Sanna:

Va rolig läsning, önskar dig en fin Söndag :)

Svar: Vad kul att du gillade det, desamma till dig! :)
Elsa Henriksson

#2 / / Bea:

Håller med, Andrea Hedenstedts blogg är såå bra!

Svar: Ja visst är den!! :)
Elsa Henriksson

#3 / / Moa:

så fin! Jag älskar verkligen Andreas blogg, så härlig människa!

Svar: Ja men visst är hon! :)
Elsa Henriksson

#4 / / CAMILLAESI:

Vad kul att läsa :-) Jag längtar också till sol, vart är det ni ska semestra? :)

Svar: Vi ska till Mallorca :)
Elsa Henriksson

#5 / / Frida:

Kul läsning :)

Svar: Vad kul att du gillade det! :)
Elsa Henriksson

#6 / / linah:

fina du !! <3

Svar: Tack :)
Elsa Henriksson

#7 / / ISA:

vad fin du är tjejen! och uuuunderbart med en resa att se fram emot :) var ska ni?

Svar: Tack snälla du, ja verkligen! Vi ska till Mallorca :)
Elsa Henriksson

#8 / / Tuva Björnwall:

gud vad fin du är!!

Svar: Tack snälla! :)
Elsa Henriksson

#9 / / Frida:

Fin blogg!

Svar: Tack snälla :)
Elsa Henriksson

#10 / / Ebba:

Kul inlägg & så fin du är!

Svar: tack så jättemycket :) KRAM

Svar: Tack så jättemycket! :)
Elsa Henriksson

#11 / / Julia:

Åh så kul att få lära känna dig!
sv: Åh ja visst är den så snygg! kram

Svar: Vad härligt att du gillade det! :)
Elsa Henriksson

#12 / / Amanda Jönsson:

Åh va kul att läsa!

Svar: Vad kul att du gillade det! :)
Elsa Henriksson

#13 / / Amanda Forsman:

Kul att läsa :)

Svar: Vad kul att du gillade det! :)
Elsa Henriksson

#14 / / Celine:

Kul lista! Var är det du och din mamma ska åka? :)

Svar: Vad roligt att du gillade den! Vi ska till Mallorca :)
Elsa Henriksson

#15 / / Kajsa:

Kul lista! Min favoritbloggare är också Andrea :)

Svar: Vad roligt att du gillade den! Åh visst är hon bra!! :)
Elsa Henriksson

#16 / / Tilda:

Fina du!!! :)

Svar: Tack snälla! :)
Elsa Henriksson

#17 / / Martina:

Så fin du är! Och vilket kul inlägg, jätteintressanta frågor :D

Svar: Åh vad glad jag blir att du gillade det! :)
Elsa Henriksson

#18 / / Tilda Barkselius:

Kul att läsa :)

Svar: Vad roligt att du gillade det! :)
Elsa Henriksson

#19 / / MALIN:

Kul att lära känna dig bättre :) Och du är såååå så fin! Kram

Svar: Vad kul att du gillade det! Och tack snälla! Kram :)
Elsa Henriksson

#20 / / Nimo:

Roligt inlägg! Mysigt att lära känna dig mer

Svar: Vad kul att du gillade det! :)
Elsa Henriksson

#21 / / FannyFredrica - [Fotografering]:

Kul att få veta lite mer om dig :)

Svar: Vad roligt att du gillade det! :)
Elsa Henriksson

#22 / / Sarah:

fin bild på dig =) rolig att får veta lite om dig =)