/ Inspiration / Vardag /

Grey, Black & Yellow

Träning
 
Nu har jag precis ätit en stor dubbelmacka med sallad, ost, gurka, tomat och lax som vad riktigt god. Men är lite stressad nu eftersom jag ska vara och träna om tio minuter och jag har inte änns bytat om eller någonting, haha. Men jag ville få upp detta inlägget innan jag ska sticka iväg och träna. Så här har ni det, ett kollage av massa snygga träningskläder i nyanserna grått, svart och gult. Älskar verkligen de färgerna på träningskläder, så himla snyggt! Och allting på bilden är ifrån NIKE om ni undrar, eller ja det ser man ju kanske haha. Ha det bra!
#1 / / angelicasvarld.blogg.se:

lovely!!

En härlig kväll önskar jag dig!

Svar: Tack desamma! :)
Elsa Henriksson

#2 / / anna:

Jag vil verkligen köpa massa nya träningskläder men finns för mkt snyggt så kan aldrig välja haha

Svar: Haha ja och sen kan jag tycka det är lite trist att lägga pengarna på massa träningskläder, fast jag hade velat köpa så mycket ;)
Elsa Henriksson

#3 / / Henrietta Nylund:

Så fint!

#4 / / Lucy:

Älskar NIKEs tränings plagg och skor !!

Svar: Åh jag med, har tyvärr för lite därifrån. Får bli att köpa mer kanske ;)
Elsa Henriksson

#5 / / natalia:

Så fina!

#6 / / Amanda:

Så snyggt :D

#7 / / Yohanna af Skovde:

Vilka fina träningskläder! :O

Svar: Ellerhur, vill bara ha allt!
Elsa Henriksson

#8 / / Ida Lindborg ♡:

snyggt!!

sv: tack snälla! :D

#9 / / Carolina Thoor:

Jätte fint collage med fina träningskläder!

Sv; tack ska du ha! Håller med :)

Svar: Tack snälla :)
Elsa Henriksson

#10 / / Ida:

Åh vad snygga! :D

#11 / / Netti Starby:

Så snyggt och jag vill ha allt! Kram

Svar: Åh men jag med! :) kram
Elsa Henriksson

#12 / / Johanna Utterberg:

Riktigt snygga plagg! :)

#13 / / Tilda Barkselius:

Åh så snygga grejer!

#14 / / Amanda CL:

gillar gult :D

#15 / / Jenny Karlsson:

sv: Men åh tack fina du, vad glad jag blir!

Åh så snyggt, älskar gult på träningskläder!

#16 / / MartinaOlsson:

Vinn ett presentkort hos Solentro där du kan skapa din egna bok (fotobok, receptbok.. ja, det är bara fantasin som sätter gränserna)! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/57417/tavling-vinn-ett-presentkort-hos-solentro/

#17 / / Skogsraah:

Snygga!

#18 / / Josefine:

Så snygga!!

Riktigt snygga verkligen :).

#20 / / johanna:

Älskar nike!

Svar: Jag med :)
Elsa Henriksson

#21 / / Josephine:

Så jäkla snyggt :D

#22 / / Alice Lilja:

så snygg färgkombo!

Svar: Ja men ellerhur :)
Elsa Henriksson

#23 / / Sandra':

älskar träningskläder :D så fina!

#24 / / Kaisa:

Fin kombo av färger :)

#25 / / Isabella Huynh:

snyggt!

#26 / / Filippa:

Vilka snygga grejer!

#27 / / RockBarbie:

Ja, jag älskar långa härliga helgfrukostar! :D snygga träningskläder, jag skulle behöva lite nytt!

#28 / / Lis Mari:

Ljuvliga träningsplagg!

#29 / / Emma:

men mums! lät som en riktig höjdarsmörgås :D trevlig helg!

#30 / / Martina:

Det finns så himla mycket fina träningskläder! :)

Svar: Ja men visst gör det! :)
Elsa Henriksson

#31 / / Towa:

Åh så snygga träningskläder!😍

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#32 / / anneli:

dock är jag inte förtjust i den typ av gula färgen /;

#33 / / sara:

Snygga saker!

#34 / / Yasmin:

Så snygga träningsplagg! :)

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#35 / / Tisa:

Snyggt!

Sv; Jo väldigt skönt faktiskt :) så drygt när man känner sig degig och trött p.g.a. olika krämpor.

#36 / / Linda:

snygga tränings kläder!