/ Skönhet / Vardag /

En stor förändring


Idag har jag varit hos frisören och äntligen vågade jag klippa av håret, och jag är så sjukt nöjd! Det är dock en riktigt bra bit jag klippte så det är en väldigt stor förändring. Det känns så skönt att inte ha så mycket och långt hår, så detta känns riktigt bra. Men hoppas ni har haft en toppendag för det har jag haft iallafall! 
#1 / / angelicasvarld.blogg.se:

Men så snyggt!!

Svar: Tack :)
Elsa Henriksson

#2 / / Emma Engström:

Åh, det blev verkligen ett jättefint resultat! Vilken skillnad! Kram

Svar: Tack så jättemycket :) kram
Elsa Henriksson

#3 / / linah:

snyggt!

Svar: Tack :)
Elsa Henriksson

#4 / / annelie:

va fint det blev :D

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#5 / / sarah:

tack det samma =) oj vad fin det blev =)

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#6 / / Rebecca:

Mycket fint! Klippte också av mig håret för ett litet tag sedan! Fast det var min kompis som gjorde det istället för man har inte alid pengar till en frisör eller väntan! Haha!

#7 / / Rebecca:

SV: Tack så mycket! :)
Ditt blev också jätte fint! Trevlig helg, kram

Svar: Tack så mycket, desamma!
Kram :)
Elsa Henriksson

#8 / / sanna:

tack för din fina kommentar i bloggen. blev så glad. och vilken härlig blogg du har . jättefin. och snygg i håret blev du också <3 ha det gott kramar.

Svar: Tack så himla mycket! Ha det bra, kram på dig :)
Elsa Henriksson

#9 / / Kourtney:

Va modigt! jag velar typ varannan dag om jag ska eller inte. Mitt hår tar så lång tid på sig att växa ut och jag har så långt hår nu, vilket är jättefint, men fett jobbigt haha...dilemma :P

Svar: Ja jag velade också väldigt väldigt länge men sen bara jag gjorde det! Och nu trivs jag såå himla bra :) kram
Elsa Henriksson