/ Vardag /

2016.01.19

 
Sitter just nu i min säng och lyssnar på musik och kollar runt på weheartit efter lite inspiration, älskar att göra det. Kollar på allt från inredning till kläder och smink, där finns liksom allt. Och låtarna som går på repeat just nu är, Lost Boy med Ruth B & Hands To Myself med Selena Gomez. Men skulle verkligen behöva ha lite ny och bra musik att lyssna på för tröttnar så snabbt på låtar. 
 
#1 / / milina.blogg.se:

Låter mysigt! :)

#2 / / Eleonora Adriana ♥:

Mysigt :) Weheartit är såå bra!

Svar: Ja men ellerhur :)
Elsa Henriksson

#3 / / ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Mysigt :)

#4 / / sarah:

fin surplata =) allt bra

Svar: Tack så mycket, jadå :)
Elsa Henriksson

#5 / / Sigrid:

Så mysigt! Weheartit är verkligen toppen :)

Svar: Ja men ellerhur :)
Elsa Henriksson

#6 / / MALIN:

Härligt! Inspiration kan man aldrig få för mycket av! Kram

Svar: Håller verkligen med, kram :)
Elsa Henriksson

#7 / / Henrietta Nylund:

Älskar att kolla igenom weheartit och tumblr :)

Svar: Verkligen jag med :)
Elsa Henriksson

#8 / / Alice:

WeHeartIt är så himla bra! ^^

Svar: Ja men visst är det :)
Elsa Henriksson

#9 / / Fanny - 21 årig morsa:

Jag lyssnar alltid sönder en och samma låt tills jag hittar en ny att lyssna sönder. Haha! =)

Svar: Haha samma här! ;)
Elsa Henriksson

#10 / / LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Älskar weheartit!

Svar: Jag med :)
Elsa Henriksson

#11 / / Elin:

Vad mysigt :D alltid kul att kolla på inspobilder!

Svar: Ja men ellerhur, älskar det :)
Elsa Henriksson

#12 / / Linn Strömberg:

Åh weheartit ärså underbart!

Svar: Ja ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#13 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Åh älskar att kolla runt på weheartit :)

Svar: Jag med, gör det hela tiden
Elsa Henriksson

#14 / / Tilda Barkselius:

Ja weheartit kan ta upp hur många timmar som helst!

Svar: Ja visst kan det ;)
Elsa Henriksson