/ Mat / Vardag /

Smoothie bowl

God morgon på er, jag har precis ätit denna underbara smoothie bowlen till frukost och kollat på lite youtube videos. Och idag har jag faktiskt inga planer mer än att jag ska träna ikväll, så detta kommer nog bli en ganska lugn dag. Men jag hade också tänkt att jag skulle försöka ta lite bilder och sånt till bloggen idag. 
Så skriv gärna i en kommentar vad för inlägg ni vill att jag ska göra, det skulle varit så snällt om ni gjorde det!


#1 / / rememberthiis.blogg.se:

Mums!!

#2 / / N:

Vad gott :D

#3 / / Natalie Salazar:

perfection på den frukosten! mums!

#4 / / Simone:

Ser verkligen supergott ut !

#5 / / Emma -Merakibeauty.se:

åh mummss :)

#6 / / Kajsa:

Åh så gott! Skulle varit kul om du gjorde ett inlägg med dina favoritplagg eller liknande :D

Svar: Tack vilket bra tips! :) kram
Elsa Henriksson

#7 / / ISA:

MMMH! vill äta frulle hos dig, haha ;)

Svar: Haha ;)
Elsa Henriksson

#8 / / sommarblom.blogg.se:

Åh vad gott :D

#9 / / byanna:

Men gud så gott!! :)

#10 / / Amanda CL:

gott :D

outfit oh inredningstips :D

Svar: Tack för tipsen! Ska absolut göra det :)
Elsa Henriksson

#11 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

mumsigt

#12 / / Tove Arvidsson:

Har frågestund på min blogg. Kolla gärna in och ställ en fråga :D

#13 / / Ida Lindborg ♡:

mumsigt! :D

#14 / / Jeanette:

Det där ser sååå gott ut :)

#15 / / VERONICA - fashionblog:

Åååh så gott! Ser himla härligt ut :) Hoppas du får en fin dag!

Svar: Tack desamma! :)
Elsa Henriksson

#16 / / hanna:

hehe ja jag är väldigt glad att jag har det, värt alla pengar verkligen :d
åh vad gott det där såg ut!!

#17 / / Hillevi:

Åh vad gott det ser ut! Mer tips som detta kanske?

Svar: Ja men absolut! :)
Elsa Henriksson

#18 / / Frida:

Åhh men gud vad gott det ser ut!! Skriv gärna recept och så på sånt här gott, vad man ska ha i :D Hade varit kul!

Svar: Ja men absolut, det ska jag tänka på! Om du vill veta vad som är i denna så är det bara banan och hallon faktiskt :) kram
Elsa Henriksson