/ Skönhet / Tips / Vardag /

Mitt vardagssmink

 
 
1. Lumene Matte control oil-free foundation - Jag blandar färgerna Soft honey och Classic beige (Jag tipsar verkligen om denna foundationen om ni har oljig hy)
 
2. Maybelline New York Fit me concealer (nummer 15) 
 
3. Mac prep+prime Transparet finishing powder (Älskar verkligen detta pudret)
 
4. Too faced The little black book of bronzers - Jag använder de två färgerna som jag har satt hjärtan på och de heter Milk chocolate soleil & Chocolate soleil
 
5. Makeup revolution Ultra blush palette - i färgen Hot spice (jag brukar använda den färgen som jag har satt ett liten hjärta på)
 
6. Lumene eyebrow pencil (nummer 2) - Denna lägger jag bara på yttre delen av mitt ögonbryn, alltså på svansen/vingen.
 
7. Viva la diva Eyebrow kit - Här använder jag färgen som är i mitten och den lägger jag på hela mina ögonbryn
8. Isadora Inliner kajal (50 satin white)
 
9. Max factor 2000 calorie waterproof volume mascara - Måste bara säga att denna mascaran är så himla grym!
 
 
 
 
 
#1 / / Amanda Lindstrand:

Kul att du visar!

#2 / / Sofia | beautybysoxxi :

Så avis på att du har bronzer boken! Kul att se vad du brukar använda :)

Svar: Förstår det, den är så himla bra :)
Elsa Henriksson

#3 / / sommarblom.blogg.se:

Bra tips!

#4 / / Marlene S.R:

bra produkter!

#5 / / Fairyland surprises:

Tack för tipsen! :D

#6 / / Emma:

Åh är färgen med hjärtat på i makeup revolution paletten en bronzer eller contour?

Svar: Det är faktiskt en rouge, hela den paletten är en blush palette. Kram :)
Elsa Henriksson

#7 / / Josefine:

Bra tips :D

#8 / / Kaisa:

Kul med produkter :)

#9 / / johanna:

Åhh älskar mac pudret!

Svar: Jag med, det är så bra! :)
Elsa Henriksson

#10 / / Ida:

Så fina produkter!! :D

#11 / / vanessa andersson:

Har faktiskt en concealer från Viva la diva som jag är supernöjd med! Tycker de underskattas lite i sminkvärlden haha!

Svar: Ja men jag håller med, det finns faktiskt billigt smink som är bra! :)
Elsa Henriksson