/ Skönhet / Tips / Vardag /

Mina januari favoriter

 
1. EOS Sweet mint
2. Essie Cocktail bling
3. The Balm Nude tude palette
4. Too Faced The little black book of bronzers
5. Marc Jacobs Daisy dream 



#1 / / Alice Lilja:

åh vilket fin bronzerpalett, måste kika närmre på den!

Svar: Ja det tycker jag du ska, den är superbra :)
Elsa Henriksson

#2 / / milina.blogg.se:

Åh, nice :D

#3 / / Linn Strömberg:

Så fina saker!

#4 / / Släpp taget. följ flödet:

Kul att se och få lite tips :)

Svar: Vad kul att du gillade det! :)
Elsa Henriksson

#5 / / Lisa Elisabeth:

Åh har sån lust på den parfymen!!

Svar: Den luktar verkligen såå gott!! :)
Elsa Henriksson

#6 / / Sofia | beautybysoxxi:

Velat testa den från too faced så länge!!

Svar: Tycker verkligen du ska göra det, den är så himla bra och färgerna är superfina! :)
Elsa Henriksson

#7 / / sandra:

nice!

#8 / / Eleonora Adriana ♥:

Fina!

#9 / / Tuva Björnwall:

Så fina saker, är bra sugen på den från Too Faced ;)

Svar: Åh ja det förstår jag, den är riktigt bra!! Älskar den :)
Elsa Henriksson

#10 / / Amanda Forsman:

Åh så bra saker!

Svar: Ja de är riktigt bra! :)
Elsa Henriksson

#11 / / MATILDA:

Åh smink paletten är så fin :D

Svar: Visst är den fin, älskar den! :)
Elsa Henriksson

#12 / / sara:

Det lutar faktiskt åt dom vit/gröna adidas, dom är ju så läckra! :)

Svar: Ja asså jag älskar mina sånna, de passar verkligen till allt nästan! Och det lilla gröna gör det så snyggt!!
Elsa Henriksson

#13 / / Paulina Aspljung, Skönhetsbloggare:

Älskar Too Faced Bronzers, de är verkligen drömmen!!
Kommer du ihåg vad denna kostade? Den tog slut i Göteborg när jag skulle köpa den och dom har fortfarande inte fått in den :/

Svar: Åh jag älskar den, den är verkligen så bra! Jag tror den kostade ca. 420kr, eller det har jag för mig iallafall :)
Elsa Henriksson

#14 / / Erika:

Vilken fin färg på nagellacket :)

Svar: Ja men visst är den fin! :)
Elsa Henriksson

#15 / / Tisa:

Vilket fint nagellack, märket Essie är bra!:)

Svar: Ja jag älskar essie nagellack de är så himla bra! :)
Elsa Henriksson

#16 / / johanna:

älskar the balm!

Svar: Åh jag med! :)
Elsa Henriksson

#17 / / Gabriella:

Sååå fina saker!!

#18 / / Sandra:

Sv: åh tack fina du! :)

#19 / / Amanda:

Åh vill ha nr 3 & 4!! Är dom bra? :)

Svar: Ja de är grymt bra! Älskar dem :)
Elsa Henriksson

#20 / / snie.blogg.se:

Hade gärna haft parfymen i mina ägor ;)

Svar: Ja den är riktigt bra, luktar underbart! :)
Elsa Henriksson

#21 / / Kaisa:

Fina färger i paletterna :)

Svar: Ja visst är det! :)
Elsa Henriksson

#22 / / ISABELLA:

Åh vill testa den där paletten! :)

Svar: Det tycker jag att du ska göra, den är riktigt bra! :)
Elsa Henriksson

#23 / / Prietha:

Grymma produkter!

Svar: Ja verkligen! :)
Elsa Henriksson

#24 / / Anna Larsson:

åh tackar, dom paletterna är så fina :D! är färgen lika fin på?

Svar: Ja det är den verkligen!! :)
Elsa Henriksson

#25 / / Skogsraah:

Kul att se :)

#26 / / Julia:

så nice saker, älskar ögonskuggorna från thebalm :)

Svar: Åh jag med!! :)
Elsa Henriksson

#27 / / sanna hyvärinen:

Har du testat dem "nya" eos som även är som en blush? :)

Svar: Nej det har jag inte men det låter ju riktigt intressant iallafall, det är kanske något att testa då! Kram på dig :)
Elsa Henriksson