/ Inspiration / Vardag /

Kaktusar

Min nya kärlek är verkligen kaktusar, det är ju så himla fint! Själv har jag bara dessa två små men vill så gärna ha en lite större. Och jag vet att den lilla kaktusen typ drunknar i krukan men hade ingen annan, så får väl ta och köpa en mindre kruka snart som passar haha. Men ja som sagt tycker jag att det är en riktigt snygg inredningsdetalj med en kaktus så jag vill absolut ha fler! 
Men hoppas nu att ni har en toppendag!


#1 / / Ebba:

Måste nog införskaffa mig en kaktus! ;)

Svar: Ja det tycker jag du ska, de är så fina :)
Elsa Henriksson

kaktusar är så fina

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#3 / / sandra:

fina!

#4 / / sandra:

fina!

Svar: Visst är de! :)
Elsa Henriksson

#5 / / Jessica:

Fint! har sett så många lägga upp fina bilder på kaktusar nu så man är allt bra sugen själv på att skaffa mig ett par :)

Svar: Ja men ellerhur, jag vill bara ha fler haha ;)
Elsa Henriksson

#6 / / Henrietta Nylund:

Åh vad söta! Blir så sugen på att skaffa flera små kaktusar nu!

Svar: Haha men ellerhur, vill också ha fler! :)
Elsa Henriksson

#7 / / Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

så fint :)

#8 / / Viktoria Eriksson:

Så fina! :)

Svar: Ellerhur :)
Elsa Henriksson

#9 / / Josefin:

Åh vad snyggt!:)

Svar: Visst är det! :)
Elsa Henriksson

#10 / / Martina:

Så söta! :D

Svar: Ellerhur är de! :)
Elsa Henriksson

#11 / / Lucy:

Funderar på att inskaffa lite kaktusar :D

Svar: Det låter bra tycker jag! :)
Elsa Henriksson

#12 / / JoJo:

åh vilka fina kaktusar :)

sv; tack, vad glad jag blir att du gillar bilderna! :)

Svar: Visst är de fina! :)
Elsa Henriksson

#13 / / Vendela:

En fin detalj till rummet! ;)

Svar: Ja verkligen! :)
Elsa Henriksson

#14 / / Mina:

Så fint!

Svar: Ellerhur :)
Elsa Henriksson

#15 / / Elin:

Så fina =)

Svar: Visst är de! :)
Elsa Henriksson

#16 / / N A T H A L I E :

De är ju verkligen SÅ snyggt! :) kram

Svar: Men visst är det! Kram :)
Elsa Henriksson

#17 / / E:

åh, vad fina!

Svar: Visst är de! :)
Elsa Henriksson

#18 / / RockBarbie:

Tack så jättemycket sötnos. Vilka fina! älskar hyllan de står på med

Svar: Tack, ja men jag med! :)
Elsa Henriksson

#19 / / FannyFredrica - [Fotografering]:

Kaktusar är så fina! Dessutom lyckas jag hålla de vid liv vilket är väldigt positivt ;)

Svar: Ja men ellerhur, de är toppen! :)
Elsa Henriksson

#20 / / Terese:

Det är så sjukt stilrent och snyggt!

sv: Tack så supermycket!
Kram

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#21 / / MALIN:

Det är så fint med kaktusar! Måste verkligen köpa mig en! Kram

Svar: Ja det tycker jag du ska! ;) kram
Elsa Henriksson

#22 / / Alicia - Alicia And Stuff:

Så snyggt, jag tycker verkligen att kaktusar ser så snyggt, modernt och stilrent ut på något sätt.. kanonsnyggt!

Svar: Ja men ellerhur, håller verkligen med dig! :)
Elsa Henriksson

#23 / / Angelica:

Kaktusar är så himla fina, men har faktiskt ingen .. Måste köpa!

Svar: Ja det tycker jag! ;)
Elsa Henriksson

#24 / / Sarah:

Ja har svårt för kaktusar :P

#25 / / Sara:

Älskar kaktusar :)

Svar: Åh men jag med! :)
Elsa Henriksson