/ Tips / Vardag /

3 favoriter just nu



#1 / / Tilda Barkselius:

Älskar Rihanna och Troye Sivan men den andra låten hade jag inte hört :)

Svar: Jag brukar faktiskt inte lyssna på någon av dessa artisterna men just dessa låtarna har jag fastnat för ändå! ;)
Elsa Henriksson

#2 / / IDA-FOTO:

Ingen jag lyssnat på innan, ska kika :D

Svar: Ja det tycker jag absolut att du ska ;)
Elsa Henriksson

#3 / / NICOLE:

Inga jag lyssnar på faktiskt :)

#4 / / N:

Bra låtar :D

#5 / / Sarah:

Kul me musiktips :)

Svar: Vad bra att du gillade det :)
Elsa Henriksson

#6 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Har missat alla dessa så tack för tipsen! :)

Svar: Ja men vad kul med lite nya låtar kanske ;)
Elsa Henriksson

#7 / / Maja:

Så bra!!

Svar: Ellerhur :)
Elsa Henriksson

#8 / / Julia:

Såå bra!
sv: Åh tack vad glad jag blir! kram

Svar: Ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#9 / / Josefine:

Måste lyssna :D

Svar: Ja det tycker jag! :)
Elsa Henriksson