/ Vardag /

En nystart

 
Bilder från We♥it
 
Nu var det ungefär ett år sen jag bloggade senast och jag har verkligen saknat det. Jag har tänkt på att börja igen ett bra tag nu men inte riktigt haft tiden. Men nu har jag precis gått på jullov och har så mycket tid över, så jag känner att detta skulle vara en bra tidpunkt att ta upp bloggandet igen. Och det har ju verkligen hänt en del sen jag bloggade sist så jag har mycket nytt och fräscht att skriva om. Det kommer bli mycket om mode, skönhet, mat och inredning i bloggen eftersom det är mina stora intressen. Så nu hoppas jag bara att ni kommer tycka om det jag skriver om och att ni kommer gilla min blogg!


#1 / / Linn Strömberg:

Åh vad roligt! :D

#2 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Vad roligt, lycka till med nystarten! :)

Svar: Tack så jättemycket! Ha en fortsatt bra kväll :)
Elsa Henriksson

#3 / / MATILDA:

Åh så fina bilder :D

Svar: Ja men visst är de :)
Elsa Henriksson

#4 / / snie.blogg.se:

man ska skriva när man ha lust tycker jag =) välkommen tbx

Svar: Håller helt klart med! Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#5 / / Liborius:

Vad rligt att du börjar blogga igen:)

Svar: Ja absolut :)
Elsa Henriksson

#6 / / sara:

kul med nystart! Och snygga bilder :)

Svar: Ja men visst är det! :)
Elsa Henriksson