/ Vardag /

Vitt överallt


Såhär såg det ut igår när jag vaknade, helt vitt av frost på alla träd och buskar. Det var faktiskt riktigt fint, speciellt när solen stod på. Men fast det är så fint får det gärna försvinna nu, vill verkligen inte ha mer snö och kallt längre. Nu får det gärna bli plusgrader så det blir varmt och skönt ute istället. Men nu har jag iallafall precis ätit min frukost och tänkte att jag skulle träna lite innan jag ska äta lunch. Och senare idag ska vi nog åka till min brors lägenhet och hjälpa han med lite saker och sen kanske äta middag där också. Men ni får ha en bra söndag.







#1 / / Siri |Diabitfit|:

Håller med, det är fint, men kan gärna försvinna ;)

#2 / / Jeanette:

Åh så härliga och vintriga bilder :)

Svar: Ja men visst är de :)
Elsa Henriksson

#3 / / Isabella Huynh:

fina bilder!

Svar: Tack snälla du :)
Elsa Henriksson

#4 / / Linnéa Orhagen:

sv: tack!! :-D
jättefina bilder=)

Svar: Tack så mycket
Elsa Henriksson

#5 / / Elin:

Vilka jättefina bilder! :)

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#6 / / Cajsa Lindahl:

Ja, den får minsann skynda sig att komma nu!

Svar: Ja ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#7 / / sjostrands.blo.gg:

Fina bilder :D

#8 / / Sarah:

De e fint när de e frost på träden :)

Svar: Ja verkligen :)
Elsa Henriksson

#9 / / NICOLE:

Så fint! =)

#10 / / Michelle W - :

Åh Tack !!

#11 / / Skogsraah:

Älskar vintern :)

Svar: Jag tycker också den är fin men vill gärna ha lite vår nu istället ;)
Elsa Henriksson

#12 / / Tea Rajkovic:

Fina bilder !

Svar: Tack :)
Elsa Henriksson

#13 / / Ida Lindborg ♡:

Så fina bilder! :D

Svar: Tack snälla du :)
Elsa Henriksson

#14 / / Jessy:

Va fina bilder :D

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#15 / / Tuva Björnwall:

Så fint med snön :)

#16 / / Linn Strömberg:

Vill också att det ska bli varmt, trots att det är riktigt fint!
Super fina bilder <3

Svar: Ja men ellerhur, tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#17 / / ISABELLA:

Åh vilka vackra bilder! :)

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#18 / / Amanda Forsman:

Åh vad fint :)

Svar: Tack :)
Elsa Henriksson

#19 / / Tilda:

Jättefina bilder, och mysigt med middag hos din bror också :)

Svar: Tack, ja det var supermysigt :)
Elsa Henriksson

#20 / / Martina:

Vilka jättefina bilder, snön är så vacker!

#21 / / Sandra SG:

åh så fina bilder!:)

sv: tack, det var otroligt gott! :)

#22 / / snyggafilippa.blogg.se:

Såå mysigt, jag gillar snön!

#23 / / Sara Ekman:

Så vackert :)

#24 / / MADDISENJ.SE:

Det är så vackert ute nu

#25 / / Emma Grann Fotografi:

Det är så vackert med snön!

#26 / / Sofia:

Så fint!

#27 / / Amanda:

Fina bilder! :)

Här har snön nästan försvunnit helt..
Men jag känner tvärt om, att jag vill gärna att den ska stanna längre. Haha.

Svar: Tack så mycket, ja nu är snön borta här också. Men jag tycker bara att det är skönt haha ;)
Elsa Henriksson