/ Inspiration / Tips / Vardag /

Vårkänslor

Spring

Idag när jag var ute och gick en liten runda så kändes det verkligen som vår. Solen sken och det var nästan helt vindstilla, riktigt härligt. Dock var det några minusgrader men fick ändå lite vårkänsla, haha. Så här har ni ett kollage med lite snygga kläder som passar bra till våren enligt mig i alla fall, så hoppas att ni gillar det!  
 
#1 / / Josephine:

Åh vilket fint & mysigt collage :D

Svar: Tack då mycket :)
Elsa Henriksson

#2 / / ISABELLA:

såå snyggt!! :)

Svar: Ja men ellerhur
Elsa Henriksson

#3 / / Erika:

Himla fina plagg :)

Svar: Ja men ellerhur :)
Elsa Henriksson

#4 / / Magdalena:

Härliga färger!! Har själv de vita adidas-skorna och det är bland de bästa köpen i min garderob. Alltid bra att äga ett par vita skor! :)

Hoppas du haft en trevlig torsdag. kram :)

Svar: Ja men jag håller med, själv har jag de vit & gröna stan smith skorna!

Desamma, kram på dig :)
Elsa Henriksson

#5 / / Linn Strömberg:

Åhh vill ha vår, men allra helst sommar! <3

Svar: Ja men samma här :)
Elsa Henriksson

#6 / / Josefine:

Tyvärr var de inte så hos mig..

sv: Tack :)

Svar: Vad synd, det kommer nog snart ;)
Elsa Henriksson

#7 / / Ida Lindborg ♡:

Så snyggt!!

Sv: Tack så mycket! :D

Svar: Visst är det :)
Elsa Henriksson

#8 / / Martina:

Åh så mycket fint, alltid kul med nya och fräscha kläder till våren!

Svar: Ja men ellerhur! Måste verkligen börja inhandla lite vårkläder :)
Elsa Henriksson

#9 / / Mirre:

Så fint

Svar: Tack :)
Elsa Henriksson

#10 / / Bellah - livet i USA:

Åh vad jag längtar till våren!

Svar: Ja verkligen jag med :)
Elsa Henriksson

#11 / / Pälsbloggaren:

Åh, längtar så mycket till våren!

Svar: Jag med :)
Elsa Henriksson

#12 / / Petra Olsson:

Men så mycket snyggt,nu längtar man efter vårkläder.kram

Svar: Ja men visst gör man, kram :)
Elsa Henriksson

#13 / / Julia:

Åh gud så snyggt!!
sv: Tack så mycket! kram

Svar: Tack snälla du, kram :)
Elsa Henriksson

Åh vårkläder! Älskar våren och sommaren! Vill dit nu, snabba framåt!

Svar: Ja jag med, haha ja tiden får gärna gå lite snabbare nu ;)
Elsa Henriksson

#15 / / ullie:

men tack rara du ....

ja alltså massa skaer där man vill ha. vill oxå ha vår o sommar nu räcker det me snö även ifall det är vackert men För kallt är det nu

Svar: Ja jag håller med, snön kan gärna försvinna nu tack. Kram på dig :)
Elsa Henriksson

#16 / / Tilda Barkselius:

Åh såå snyggt!

#17 / / Amanda:

Så snygga saker!! :)

#18 / / milina.blogg.se:

Snyggt!

#19 / / Emelie Pahlin:

Såå snyggt alltihop! Vill så gärna ha en par adidas skor till våren!!

Svar: Jag har ett par och älskar dem så mycket, tycker verkligen du ska ta och köpa ett par ;)
Elsa Henriksson