/ Inspiration / Vardag /

Vårinspiration


Nu vill jag verkligen bara ha vår, längtar så himla mycket till när det blir varmare väder och finare omgivning ute. Älskar verkligen våren för då vet man att det snart är sommar och dessutom är ju vårmodet väldigt snyggt tycker jag. Tillexempel en grå kappa med ett par ljusa jeans och ett par sneakers är ju bara underbart snyggt. Så här får ni ett litet kollage som jag har satt ihop så ni kanske får lite inspiration till våren. 
Vad tycker ni om våren?
#1 / / Frida:

Vilket fint inspo :)

Längtar också till våren, är så trött på snö och kyla!

Svar: Tack så mycket, ja verkligen jag med!
Elsa Henriksson

#2 / / Emelie Pahlin:

Åh så fin inspo! :D

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#3 / / Linn Strömberg:

Så fin inspo! <3 Jag gillar också våren!

Svar: Tack vad glad jag blir :)
Elsa Henriksson

#4 / / linah:

åhh<3 älskar!

#5 / / Amanda:

ÅH, så himla mycket fint! Bra vårinspo!

Svar: Tack snälla :)
Elsa Henriksson

#6 / / ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Härlig inspo :)