/ Vardag /

SNART HELG

Några bilder på detaljer från olika ställen i mitt rum

God morgon på er, idag är det fredag vilket betyder att det snart är helg. Och idag har jag inga speciella planer förutom att jag ska ut och äta med min pappa, farfar och bror ikväll vilket ska bli supermysigt. Och sen beställde jag förresten en kappa i onsdags så hoppas verkligen att den hinner komma idag innan det blir helg. Är dock lite osäker på om jag kommer att passa i den, men det är väl bara att vänta och se antar jag. Men hoppas nu att ni får en härlig fredag iallafall. 


#1 / / Isabella:

Så fina bilder!! :)

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#2 / / Matilda Berlin:

Men åhh vad fint! Älskar tavlan med både foton och citat :)

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#3 / / Carolina Thoor:

Låter som en härlig kväll ni kommer att ha! :D

Sv; tackar! Jag fick en jätte bra kramdag! Hoppas att du också fick det! :)
Kram på dig också <3

Svar: Ja förhoppningsvis, kram :)
Elsa Henriksson

#4 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

åh, så mycket inspo!! :)

#5 / / ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

så fint :)

Svar: Tack :)
Elsa Henriksson

#6 / / Släpp taget. följ flödet:

Vad fint! Älskar de där doftljuset du har! :)
Håller tummarna att kappan ska sitta som en smäck! Hoppas ni får en trevlig middag! :)

Svar: Tack så jättemycket! Ja det får vi verkligen hoppas, ha en bra dag kram :)
Elsa Henriksson

#7 / / Mamma Malin:

Den ljuslyktan var verkligen skitsnygg!

Svar: Ja men visst är den ;)
Elsa Henriksson

#8 / / VERONICA - fashionblog:

Fantastiskt fina bilder tjejen! :) Så snyggt!

Svar: Tack vad glad jag blir :)
Elsa Henriksson

#9 / / Skogsraah ☾:

Fint du har det :)

Svar: Tack då mycket :)
Elsa Henriksson

#10 / / FannyFredrica - [Fotografering]:

Vad fint du har det! :D

#11 / / Elin:

Så fint! Låter härligt :)

#12 / / Eleonora Adriana ♥:

Fint!

#13 / / Anonym:

Hurra för helg!!!

#14 / / JoJo:

fina bilder :) är så himla skönt med helg nu!

sv; eller hur? nytt smink är aldrig fel att skaffa ;D

#15 / / coffeeandcupcake.blogg.se:

Så fina bilder :)

#16 / / Tilda Barkselius:

Gud så fint!!!
Hoppas du fick en mysig kväll :)

#17 / / Sandra':

så fint du har det :)
älskar ljuslyktan på den första bilden vart är den ifrån?

Svar: Tack så mycket, den är från Åhlens. Kram :)
Elsa Henriksson

#18 / / Lisa:

Jätte snyggt! Blev väldigt inspirerad av bilderna! Kram.

Svar: Tack vad roligt! Kram :)
Elsa Henriksson

#19 / / johanna:

Så fint! Älskar ljuslyktan på första bilden!

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#20 / / Evelina Meyer:

Åhh så fint , kram !

Svar: Tack så mycket, kram :)
Elsa Henriksson

#21 / / Anne-Mari Rutberg:

Åh så snyggt! :D

#22 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

fina bilder

#23 / / Sofia:

Såå fina saker!

#24 / / Zara:

Åh vad snyggt! Vart har du köpt ljushållaren på första bilden? Så snyggt!

Svar: Tack så mycket, den är från Åhlens :)
Elsa Henriksson

#25 / / Ellen Gräntz:

Älskar ljuslyktan på första bilden!

Svar: Jag med, den är riktigt fin :)
Elsa Henriksson

#26 / / Jessica:

Så himla snygga grejer alltså!