/ Tips / Vardag /

Serietips

Två serier som båda handlar om fängelselivet och är riktigt bra och spännande, den första är om kvinnor som sitter i fängelse och den andra är om män som sitter i fängelse och försöker ta sig ut.
 
Dessa två serierna är riktigt roliga och underhållande, de får en alltid att skratta. Riktigt bra tips om du gillar komedi och vill ha något bra att se på.
Och de tre sista serierna handlar om ungdomar och deras relationer, det är både dramatik och romantik inblandat. Riktigt bra serier om ni frågar mig, speciellt gossip girl.
 
#1 / / Emma Parmlöv:

Bra tips, jag har aldrig varit en serie människa men har börjat på sistone. Jag följer Empire slaviskt! :)

Svar: Åh den har jag faktiskt tänkt att kolla på, är den bra? :)
Elsa Henriksson

#2 / / Jessy:

Bra tips :D

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#3 / / Yohanna af Skovde:

OITB är SÅ BRA! :)

Svar: Ja visst är den!! :)
Elsa Henriksson

#4 / / natalia:

Så bra tips :D

Svar: Vad kul att du gillar dem :)
Elsa Henriksson

#5 / / Celine:

Bra tips! :)

Svar: Vad kul att du tyckte om dem :)
Elsa Henriksson

#6 / / Katarina:

Bra tips! Älskar gossip girl och 90210!

Svar: Vad kul att du gillade dem, åh jag med :)
Elsa Henriksson

#7 / / Flisan:

sv: tack så mkt :D

#8 / / ebba:

gossip girl, 90210 & one tree hill är mina absoluta favoritserier!
svar: tack så mycket :) kram

Svar: De är verkligen så bra :)
Elsa Henriksson

#9 / / Vanessa andersson:

GOSSIP GIRL ÄR BÄST :D

Svar: Men ellerhur! Älskar den :)
Elsa Henriksson

#10 / / Anna Sofia:

Älskar New Girl och Modern Family, topp 3 bästa serierna - dessa två och Community som en stor favorit :)

Svar: De är så himla roliga tycker jag ;)
Elsa Henriksson

#11 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

bra serier. Gossip girl har jag svårt för dock

Svar: Jaha hur kommer det sig?
Elsa Henriksson