/ Mat / Vardag /

Sallad med räkor och ägg


Här ser ni två bilder på min kvällsmat som är en sallad med räkor och ägg och en liten brödbit till. Så detta har jag precis mumsat i min medans pappa och jag ser på en film, eller ja det är väl mest pappa som kollar förstås. Men klockan åtta börjar mästerkockarna så tror jag ska kolla på det med mamma istället, lite roligare än pappas rymdfilm vi ser på nu. Men hoppas att ni har haft en bra dag och får en fortsatt bra kväll.

#1 / / Sophie :

ser väldigt gott ut! :)

#2 / / marina:

Åh vad gott!

#3 / / NICOLE:

Räkor är muums :)

#4 / / Carro:

Så gott! :)

#5 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

mums

#6 / / Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

va gott :)

#7 / / sandra:

åh gott :D

#8 / / Frida:

Gott det ser ut :)

#9 / / Minna:

Ser väldigt gott ut!!

#10 / / Eleonora Adriana ♥:

Muuuuums!

#11 / / Ebba:

Åhh, räksallad var länge sedan man åt! Ska dock äta tonfisksallad idag, haha! ;)

Svar: Älskar räksallad, dock är jag inte så förtjust i tonfisk haha :)
Elsa Henriksson

#12 / / Sara Ekman:

Gott :)

#13 / / Ronja Therese:

Men vad gott det såg ut! :D

#14 / / sanna hyvärinen:

Oouf räkor är så gott! Synd bara att min pojkvän är allergisk så vi äter sällan det :(

Svar: Jaha åh vad synd :(
Elsa Henriksson