/ Skönhet / Vardag /

Less is more

Less is more

Som ni kanske vet, eller kanske inte vet så älskar jag smink så därför har jag satt ihop ett kollage med lite olika sminkprodukter som är inspirerade av bilden i vänstra hörnet. Hon har en väldigt snygg men enkel sminkning, vilket jag tycker är riktigt snyggt. Så med dessa produkterna skulle man kunna göra en lätt och snygg sminkning som skulle passat riktigt bra till våren och sommaren tycker jag. Och jag skulle absolut inte tackat nej till att ha alla dessa produkterna i mitt sminkbord, haha.
 
#1 / / Sarah:

Fint kollage :)

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#2 / / Jenny Karlsson:

sv: Härligt att du tyckte om det, hoppas du kan hitta något bland mina favoriter som kan bli en favorit för dig också :)

Vilket härligt collage med härliga produkter, fint gjort :)

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#3 / / moa:

vad många fina och bra produkter! Fint kollage!

Svar: Tack så jättemycket :)
Elsa Henriksson

#4 / / Sofia - fotografier & psykisk ohälsa:

Så fina grejer! Är mest sugen att prova på NARS som jag inte testat ännu :)
sv: kul att du tyckte det! :)

Svar: Åh vill också gärna prova något från Nars :)
Elsa Henriksson

#5 / / sandra:

nice!

#6 / / VERONICA - fashionblog:

Håller helt med! Superfint verkligen. Och underbara produkter! :) Kramar!

Svar: Ja men ellerhur, kram :)
Elsa Henriksson

#7 / / ISABELLA:

ååh vill ha den där blushen ifrån nars!!

Svar: Jag med, den är så fin :)
Elsa Henriksson

#8 / / Linn Strömberg:

Åh vad kul inlägg :D

Svar: Vad kul att du gillar det! :) kram
Elsa Henriksson

#9 / / Elin:

Vad fint kollage :D älskar läppstiftet!

Svar: Tack så mycket, ja jag med så fint! :)
Elsa Henriksson

#10 / / Johanna Utterberg:

Supersnyggt med enkel sminkning tycker jag! :)

#11 / / Emma Engström:

Åh, ge mig allt tack! :D

#12 / / Tilda Barkselius:

Jättesnygga grejer alltihop :)

#13 / / Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

härlig inspo!

#14 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Älskar sminktips :)

#15 / / Sandra':

fint collage :) riktigt fin sminkning!

Svar: Tack så mycket, ja men visst är den :)
Elsa Henriksson

#16 / / annelie:

nytt smink är alltid trevligt :D

#17 / / Liborius:

Fint kollage:D Ha en toppen dag!

Svar: Tack så mycket och desamma :)
Elsa Henriksson