/ Tips / Ur min garderob / Vardag /

Grey & white


 Två favoriter från Bik Bok som passar riktigt bra nu i vår. Den ena är en grå långärmad med snörning där fram och den andra är en vit långärmad som är v-ringad. De är båda väldigt simpla men ändå sjukt snygga tycker jag, less is more eller vad säger ni. Och de är också extremt mjuka och sköna att ha på sig, och som sagt är de från Bik Bok om ni är intresserade. 


#1 / / MADDISENJ.SE:

Vilka fina!

Svar: Tack :)
Elsa Henriksson

#2 / / Josefin:

Så snygga!:)

Svar: Ja men visst är de :)
Elsa Henriksson

#3 / / Kaisa:

Så fina :)

#4 / / helenaforsmark.blogg.se:

Va snygga dom är! :)

Svar: Visst är de! :)
Elsa Henriksson

#5 / / VERONICA - fashionblog:

Guud så fina! Så snygga! :) Kramar!

Svar: ja men ellerhur! :) kram
Elsa Henriksson

#6 / / Sara:

Sv; Tack så mycket! :)

#7 / / Netti Starby:

Åh tröjorna är jätte snygga! Kram

#8 / / Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete:

Såå snygga, jättebra tips nu till våren:D

Svar: Vad kul att du gillar dem :)
Elsa Henriksson

#9 / / Sigrid:

Så snygga! :)

#10 / / Queen gniztra:

Älskar tröjor med snörning :-)

Svar: Jag med, så snyggt! :)
Elsa Henriksson

#11 / / Erica Andersson:

åhh de ser så fina ut!

#12 / / Elinor :

Den gråa är superfin! Älskar tröjor och klänningar med sån snörning :)

Svar: Åh jag med :)
Elsa Henriksson

#13 / / coffeeandcupcake.blogg.se:

Snygga :)

#14 / / Släpp taget. följ flödet:

Den gråa var snygg! Min stil på pricken! :)

#15 / / alice:

sv: tusen tack :D

jättefina tröjor!

#16 / / Cherie:

De ser så sköna ut :) Undrar om man kanske skulle kollat på några sådana :D

Svar: Ja det tycker jag absolut du ska ta och göra! :)
Elsa Henriksson

#17 / / Petra Olsson:

Så fina tröjor:) ha en fin kväll

Svar: Desamma :)
Elsa Henriksson

#18 / / Zara:

Åh vad snyggt! Älskar tröjor med snörning.

#19 / / Sandra':

så sjukt snygga!!!

#20 / / Amanda:

Jättefina! Såna tröjor med snörning är så himla snygga :)

Svar: Ja men visst är de :)
Elsa Henriksson

#21 / / Kourtney:

ÄLskar såna, basic, classic och skitsnygga! =D

Svar: Ja jag med!! :)
Elsa Henriksson