/ Vardag /

Gott nytt år


Gott nytt år på er, asså jag kan verkligen inte förstå att det är ett nytt år redan. Det var ju precis starten på 2015 och nu helt plötsligt är det 2016, det kommer nog ta ett tag innan man vänjer sig att skriva det. Men igår firade jag in det nya året med massa underbara vänner iallafall och jag hade jätteroligt, hoppas att ni också hade en riktigt bra start på det nya året.
#1 / / annelie:

jag somnade vid tio och missade allt men jag brydde mig inte satt ensam och orkade inte fira..ja hoppas du hade de trevligare? kram

Svar: Vad tråkigt att höra! Men hoppas verkligen att du får ett toppenår! Kram på dig :)
Elsa Henriksson

#2 / / annelie:

tack så mkt önskar dig detsamma kram

#3 / / Elin:

Jättefin blogg! Ha det fortsatt bra :)

Svar: Tack då mycket! Desamma :)
Elsa Henriksson

#4 / / NICOLE:

tiden springer otäckt snabbt förbi!

Svar: Ja men visst gör den!
Elsa Henriksson

#5 / / Monica - husägare mamma sambo:

Hoppas ditt år har varit toppen och att du får ett bättre år <3 :)

Svar: Tack så mycket och desamma :)
Elsa Henriksson

#6 / / Julia:

Så fina balånger!
sv: Åh tack detsamma fina du!
PS: Jag har en tävling på min blogg där jag lottar ut en valfri bikini från todieforswimwear. Reglerna är superenkla och det hade varit så roligt om du ville vara med! Länk till tävlingen hittar du här: juliasvenssons.se/2015/december/giveaway-todieforcom.html#comments Hoppas vi ses där! Kramar

Svar: Ja men visst är de fina!! :)
Elsa Henriksson

#7 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt att du fick en bra start på året! :)

Svar: Hoppas du också har fått det! :)
Elsa Henriksson

#8 / / Elin:

Låter som en bra start :)

#9 / / Gabriella:

Gott nytt år!! Hoppas att du fått en bra start på 2016!! Kram

Svar: Tack desamma, kram :)
Elsa Henriksson

#10 / / sarah:

Hälliga bild

#11 / / sarah:

Finanija bilder