/ Skönhet / Tips / Vardag /

Essie nagellack


Mitt absoluta favorit märke på nagellack är Essie. För det första har de superfina färger på sina nagellack och sen så är hållbarheten och resultatet superbra. Tre av mina favoriter är dessa som ni kan se på bilden, det är tre superfina och naturliga färger. Älskar verkligen det nagelacket längst till höger som heter "lady like". Det är en blandning mellan rosa, lila och beige.

Så dessa nagellacken tipsar jag verkligen om! 


#1 / / costumedrama.blogg.se:

Essie är verkligen bäst, har det till vänster. Så fint!

Svar: Ja men ellerhur :)
Elsa Henriksson

#2 / / Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY:

Vilka fina färger. Bra tips :)

#3 / / Olivia:

Riktigt snygga färger, älskar essie!!

#4 / / Frida:

Vilka härliga färger!

#5 / / Annsoh:

trevlig helg på dig! :) fina

Svar: Tack desamma :)
Elsa Henriksson

#6 / / Alice:

Åh, Essie i mitt hjärta!!

#7 / / Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete:

Wow såå fina färger!<3

Har faktiskt aldrig provat något av essies nagellack, men får nog ta och göra det! :')

Svar: Ja det tycker jag absolut att du ska göra! :)
Elsa Henriksson

#8 / / ISABELLA:

ååh så fina färger!

#9 / / LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Så fina färger!

#10 / / Felicia - Everyday / Fashion / Modeling:

Så fina färger:)