/ Skönhet / Tips / Vardag /

Världens bästa topplack

 
Jag måste verkligen tipsa er om världens bästa topplack som heter Seche Vite och det kan ni hitta HÄR. Asså jag målar aldrig naglarna utan detta topplacket, för utan detta så flikar sig alltid nagellacket under och går av. Men med detta topplacket tycker jag att man får så fina och hållbara naglar! Och nu tänkte jag berätta lite plus och minus med detta lacket. 
 
+ Det torkar snabbt och gör nagellacket hårt
+ Gör så att nagellacket håller längre
+ Gör nagellacket glansigt
 
- Lite dyrare men det är det absolut värt! 
#1 / / Sanna:

Åh tack för tipset, ska checka in det. Önskar dig en toppen dag!

Svar: Ja det tycker jag du ska! Tack snälla och desamma, kram :)
Elsa Henriksson

#2 / / Tea Rajkovic:

Jag som behöver ett nytt! Toppen ;)

Svar: Då tycker jag verkligen att du ska prova detta! :)
Elsa Henriksson

#3 / / linah:

bra tips! <3

Svar: Vad kul att du gillade det :)
Elsa Henriksson

#4 / / Amanda:

Vilket bra tips!! :)

Svar: Vad kul att du gillade det! :)
Elsa Henriksson

#5 / / Linn Strömberg:

Vad bra tips! <3

Svar: Vad bra att du gillade det! :)
Elsa Henriksson

#6 / / Ebba:

Är så sugen på att köpa detta lack!! :D

Svar: Ja asså det är riktigt riktigt bra :)
Elsa Henriksson

#7 / / CAMILLAESI:

Bra tips :-))

Svar: Vad kul att du gillade det :)
Elsa Henriksson

#8 / / Maria:

Vilket bra tips, tackar.
Kram

Svar: Vad kul att du gillade det, kram :)
Elsa Henriksson

#9 / / Emma:

Åh vilket bra tips! Skulle verkligen behöva skaffa mig ett topplack =)

Svar: Ja då är detta toppen! :)
Elsa Henriksson

#10 / / MALIN:

Kul tips! Detta har jag hört så gott om och borde köpa! Kram

Svar: Ja det tycker jag du ska, kram :)
Elsa Henriksson

#11 / / ISABELLA:

Bra tips!! :)

Svar: Vad kul att du gillade det! :)
Elsa Henriksson

#12 / / Nora Bååth:

Måste verkligen prova det :D

Svar: Ja det tycker jag! :)
Elsa Henriksson

#13 / / coffeeandcupcake.blogg.se:

Kul med tips :)

Svar: Vad kul att du gillade det! :)
Elsa Henriksson

#14 / / Amanda Forsman:

Så bra tips :)

Svar: Vad kul att du gillade det :)
Elsa Henriksson

#15 / / Tilda Barkselius:

Tack för tipset :)

Svar: Vad kul att du gillade det :)
Elsa Henriksson

#16 / / Josefine:

Bra tips!

sv: Ja eller hur!!

Svar: Vad kul att du gillade det! :)
Elsa Henriksson

#17 / / Ebba:

Åh måste testa!! :D

Svar: Ja det tycker jag verkligen att du ska! :)
Elsa Henriksson

#18 / / Terese:

Åh så bra tips!

sv. Ja verkligen!
Kram

Svar: Vad kul att du tyckte om det! :)
Elsa Henriksson

#19 / / Lucy:

Tack för tipset :D

Svar: Vad kul att du gillade det :)
Elsa Henriksson

#20 / / Lina Fransson:

Köpte det lacket i januari och jag fattar inte hur jag kunde leva utan det :O!?! Världens bästa topplack!

Svar: Ja men ellerhur, det är såå bra! :)
Elsa Henriksson

#21 / / Alice:

Bra tips, tack! :D

Svar: Vad kul att du gillade det! :)
Elsa Henriksson