/ Mat / Vardag /

Valentine's day brownies

På söndag är det ju alla hjärtans dag så jag och min mamma har bakat några brownies som blev extremt goda. De blev verkligen perfekta så kladdiga och sega, precis som de ska vara. Så dessa brownies vill jag verkligen tipsa om, och man behöver ju inte göra det i hjärtformar om man inte vill det. Men jag ville ju ha lite alla hjärtans dag känsla så jag körde på det. Och om ni är sugna på att testa dessa så länkar jag receptet här under.
 
 http://ryskadockor.blogspot.se/2010/11/brownies-utan-mork-choklad.html
#1 / / rememberthiis.blogg.se:

Ser supergoda ut :)

Svar: Ja de är supergoda!
Elsa Henriksson

#2 / / Siri |Diabitfit|:

Ser både goda och fina ut :)

Svar: Tack, ja de är goda! :)
Elsa Henriksson

#3 / / josephine Asplund:

Så fina och duktig du är :)
Lycka till med bloggen & hoppas du får en trevlig eftermiddag! kram<333

Svar: Tack snälla och desamma, kram :)
Elsa Henriksson

#4 / / Ebba Granholm Ström:

Ser så gott ut!!
Sv, Jaa, jag älskar dem :)

Svar: De är såå goda! :)
Elsa Henriksson

#5 / / FannyFredrica - [Fotografering]:

Såg verkligen gott ut! :D

Svar: Ja de är jättegoda! :)
Elsa Henriksson

#6 / / ISA:

vad söta!! vill smaka :))

Svar: Tack, ja det förstår jag ;)
Elsa Henriksson

#7 / / Iza:

Men så söta, och såå gott! :)

Svar: Ja de är supergoda! :)
Elsa Henriksson

#8 / / Johanna Utterberg:

Dom ser jättegoda ut! :)

Svar: De är jättegoda! :)
Elsa Henriksson

#9 / / sandra.:

såg jättegoda ut :)

Svar: De är jättegoda! :)
Elsa Henriksson

#10 / / sommarblom.blogg.se:

Så söta!

Svar: Tack :)
Elsa Henriksson

#11 / / sandra.:

ja verkligen så slipper man få mascara utanför som ibland händer haha :) hoppas du haft en bra dag!

#12 / / MALIN:

Vad fina! Ser dessutom jättegoda ut :) Kram

Svar: Tack så mycket, ja de var jättegoda! :)
Elsa Henriksson

#13 / / Tilda Barkselius:

Gud så goda dem ser ut!

Svar: Ja det var dem också! ;)
Elsa Henriksson

#14 / / sandra:

vilka gulliga!

Svar: Visst är de! :)
Elsa Henriksson

#15 / / Catrin Monica Sandberg:

Så fina :)

Svar: Tack snälla! :)
Elsa Henriksson

#16 / / Felicia - Everyday / Fashion / Modeling:

Mums vad gott det såg ut och de var superfina:)

Svar: De var supergoda, och tack :)
Elsa Henriksson

#17 / / Emelie Andersson:

åh vad gulliga :)

#18 / / Ida Lindborg ♡:

åh vad gott:)

#19 / / JoJo:

vilka fina :) dom ser goda ut!

sv; åh, tusen tack tjejen! :)

Svar: Ja de var supergoda! :)
Elsa Henriksson