/ Vardag /

Söndag är lika med mysdag

God morgon på er, eller nej snarare god eftermiddag kanske haha. Jag ligger faktiskt fortfarande kvar i sängen och myser och kollar på lite youtube videos. För det är väl det söndagar är till för, att mysa och ta det lugnt. Dock skulle jag kanske ändå försöka ta och städa undan på rummet och även träna eller gå en runda idag. Men det får jag göra senare för nu tänkte jag sätta igång någon bra film och kanske hämta någon jag kan äta undertiden, och ha nu en underbar söndag! 
#1 / / Helene:

Tycker också söndag är en mysdag :3

Svar: Ja men vad skönt att någon håller med, haha :)
Elsa Henriksson

#2 / / Tea Rajkovic:

Skönt att bara ta det lugnt!

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#3 / / Skogsraah:

Härligt :)

Svar: Ja ellerhur :)
Elsa Henriksson

#4 / / linah:

mysigt <3

Svar: Ja verkligen :)
Elsa Henriksson

#5 / / Fashion Freja :

Gick också upp ganska sent idag, men det behövs ibland :)

Svar: Ja men precis :)
Elsa Henriksson

#6 / / OLIVIA:

å så mys, min söndag ser nästan lika dan ut :d

sv: åh tack :D
kramis

Svar: Ja men det är ju så en söndag ska vara, kram :)
Elsa Henriksson

#7 / / ISA:

perfekt söndag! jag har jobbat men det känns sååå skönt nu efter, nu är det mys all in! ;)

Svar: Åh men vad härligt då! kram :)
Elsa Henriksson

#8 / / CAMILLAESI:

Man ska ju passa på att ta lungt innan måndag ;-)

Vilken film ska du se? :)

Svar: Ja men ellerhur, kommer inte ihåg vad den hette tyvärr :)
Elsa Henriksson

#9 / / Viktoria Eriksson:

så mysigt, fina bilder! :)

Svar: Tack snälla :)
Elsa Henriksson

#10 / / MATILDA:

vad mys :)

Svar: Ja ellerhur :)
Elsa Henriksson

#11 / / Hanna Sahlqvist aka Hannavic:

Tycker att din grymma rubrik stämmer väldigt bra! Avsluta veckan på ett avkopplande sätt är ju perfekt :)
Många kramar från Hanna <3

Svar: Tack, visst är det! Kram på dig :)
Elsa Henriksson

#12 / / Lis Mari:

Nog har man rätt att vara lite extra lat på söndagar ^^

Svar: Haha ja verkligen :)
Elsa Henriksson

#13 / / Keilzu:

Tycker också att söndagar är till för o ta det lugnt och mysa lite :)
Riktigt snygga bilder! :)

Svar: Ja men ellerhur! :) tack snälla
Elsa Henriksson

#14 / / A M:

Gosigt! Vart har du köpt detta gulliga påslakan! ? :D

Svar: Det är faktiskt från Ikea :) kram
Elsa Henriksson

#15 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Söndagar kan verkligen vara så mysiga :)

Svar: Ja ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#16 / / Fanny:

Åh vad härligt. Min söndag har inte alls varit lika mysig. Jag får satsa på att mysa nästa söndag istället! :)

Svar: Åh vad trist, ja vi får hoppas på det! :)
Elsa Henriksson

#17 / / Kajsa:

Åh söndagar är absolut en riktig mysdag! :)

Svar: Ja men visst är den :)
Elsa Henriksson

#18 / / MALIN:

Vilken härlig dag :) Sådana dagar behövs ibland! Kram

Svar: Ja men ellerhur, kram :)
Elsa Henriksson

#19 / / Frida:

Söndagar är till för att ta det lugnt! Hoppas du får en fin vecka! Kram

Svar: Ja men ellerhur, tack snälla och desamma! Kram :)
Elsa Henriksson

#20 / / Nora Bååth:

Söndagar kan vara den mysigaste dagen på veckan :)

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#21 / / Josse:

vad mysigt!

Svar: ja verkligen :)
Elsa Henriksson

#22 / / Sandra:

Åh vad mysigt det låter! Själv var jag på kalas och allt. Kram :)

Svar: Åh vad roligt! kram på dig :)
Elsa Henriksson

#23 / / FannyFredrica - [Fotografering]:

Så skönt att bara mysa på i sängen!! Är så helgerna ska vara tycker jag ;)

Svar: ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson