/ Vardag /

Nya skor, gymmet & mat

 De nya skorna jag köpte i lördags när jag var i Malmö
 
Ny månad, ny vecka och nya möjligheter. Denna måndagen började med att jag var i skolan och lämnade tillbaka min dator och alla mina böcker, känns skönt att det är gjort så jag slipper tänka på det. Och sen cyklade jag till gymmet och körde ett bra pass, alltid lika skönt att få träna. När jag var klar cyklade jag jag hem och gjorde lite mat, var vrålhungrig haha. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag åka och handla för måste ha lite frusna bär som jag kan ha i min smoothie. Ha det bäst! 
#1 / / Josse:

Så snygga!!

Svar: Visst är de, älskar dem :)
Elsa Henriksson

#2 / / Emma -Merakibeauty.se:

snygga!

Svar: Tack så mycket! :)
Elsa Henriksson

#3 / / FannyFredrica - [Fotografering]:

Härligt med nya skor! :D

Svar: åh, tack så mycket! :D

Svar: Ja, är verkligen så nöjd! :)
Elsa Henriksson

#4 / / Yasmin:

Åh vilken härlig dag du verkar ha haft, sjukt snygga skor! :)

Svar: Ja verkligen, tack snälla :)
Elsa Henriksson

#5 / / ISA:

vilken härlig färg! och jag ääälskar nystart känslan man får varje ny månad :D

Svar: Visst är den fin! Ja jag med, så härligt! :)
Elsa Henriksson

#6 / / Patricia:

SNYGGA skor!! :)

Svar: Visst är de så snygga
Elsa Henriksson

#7 / / Louise:

Vilka snygga skor! :)

Svar: Tack, visst är de snygga! :)
Elsa Henriksson

#8 / / Jessy:

Snygga! :D

- Lycka till, va roligt att du är med :) Kram!

Svar: Visst är de! :)
Elsa Henriksson

#9 / / Lucy:

sjukt snygga skor :)

Svar: Ja men visst är de! :)
Elsa Henriksson

#10 / / Linn Strömberg:

Snygga skor och härligt med ett träningspass :D

Svar: Ja men visst är de snygga, ja riktigt härligt! :)
Elsa Henriksson

#11 / / Julia:

Åh så snygga!
sv: Åh tack fina du! kram

Svar: Ja men visst är de snygga :)
Elsa Henriksson

#12 / / ISABELLA:

åh snygga!!

Svar: Visst är de :)
Elsa Henriksson