/ Skönhet / Vardag /

Mauve nails


Nu har jag äntligen fixat mina naglar och såhär blev de denna gången. Jag blev faktiskt väldigt nöjd med dem och jag verkligen älskar färgen, så himla snygg. Men nu ska jag snart äta kvällsmat och sen blir det mellomys med familjen och massa gottis. Hoppas ni har en underbar lördag! 


#1 / / anneli:

fan vilka underbara naglarna och färgen är sjukt snygg!

Svar: Tack så hemskt mycket, visst är den! :)
Elsa Henriksson

#2 / / Anonym:

Gud så fina! Älskar färgen! :)

Svar: Tack så mycket, jag med! :)
Elsa Henriksson

#3 / / Sigrid:

Så sjukt snygga! Färgen är verkligen underbar :)

Svar: Tack så jättemycket! Visst är den fin :)
Elsa Henriksson

#4 / / ISA:

men galet fina! både form o färg <3

Svar: Tack snälla, kram! :)
Elsa Henriksson

#5 / / Yohanna af Skovde:

OJ vilket fint nagellack!

Svar: Visst är det fint! :)
Elsa Henriksson

#6 / / Linda Rydén:

Men vilken snygg färg på naglarna! Gillar verkligen formen också :D

Svar: Tack så jättemycket! :)
Elsa Henriksson

#7 / / Emma:

Så sjukt snygg färg! :D

Svar: Visst är den snygg! :)
Elsa Henriksson

#8 / / MALIN:

Vilka fina naglar! Äääälskar älskar färgen! Kram

Svar: Tack snälla! Åh men jag med, kram :)
Elsa Henriksson

#9 / / Felicia:

Så fina!

Svar: Tack så mycket! :)
Elsa Henriksson

#10 / / MADDISENJ.SE:

Så snyggt!!

Svar: Tack! :)
Elsa Henriksson

#11 / / Amanda Forsman:

Åh såå fina!

Svar: Tack så himla mycket :)
Elsa Henriksson

#12 / / Sannal:

Snyggt!

Svar: Tack :)
Elsa Henriksson

#13 / / Sarah:

De e kul o fixa naglarna :)

Svar: Visst är det! :)
Elsa Henriksson

#14 / / Alice:

Så fina! ^^ Glad alla hjärtans dag! <3

Svar: Tack snälla, glad alla hjärtans dag! :)
Elsa Henriksson

#15 / / Siri |Diabitfit|:

Jäklar vad snyggt :D

Svar: Tack snälla! :)
Elsa Henriksson

#16 / / Tilda Barkselius:

Åh så fina naglar!

Svar: Tack så mycket! :)
Elsa Henriksson

#17 / / Zara:

Men wow vad snygga naglar!

Svar: Tack så mycket! :)
Elsa Henriksson

#18 / / Emma Sjölin:

Åh vad snygga! Sitter faktiskt just nu och väntar på att mina naglar ska torka. Gör egna gelenaglar :D

Svar: Tack snälla, åh men vad roligt! Hoppas de blir bra! :)
Elsa Henriksson

#19 / / Lucy:

Sjukt snygg färg :D

Svar: Visst är den snygg! :)
Elsa Henriksson

#20 / / Eleonora Adriana ♥:

Jättesnygga! :)

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#21 / / Natalie Salazar:

älskar färgen!

#22 / / Elin:

Snyggt!

Svar: Tack :)
Elsa Henriksson