/ Skönhet / Tips / Vardag /

Makeup wanties

1. Här     2. Här     3. Här     4. Här     5. Här     6. Här     
Jag vill så gärna ha en massa nytt smink och här är bara lite av allt jag vill ha! Tyvärr är det så dyrt med smink men man får ju unna sig med lite nytt då och då tycker jag. Klicka på länkarna för att komma till produkten. Och ha nu en underbar dag!
#1 / / my:

Så mycket fint!

Svar: Ellerhur :)
Elsa Henriksson

#2 / / Sanna:

Åh vill ha allt hahaha :D

Svar: Ja men jag med! :)
Elsa Henriksson

#3 / / Emma Engström - Skönhetsbloggare:

Vill verkligen ha Meet Matte! :D

Svar: Åhh jag med, älskar matta skuggor! :)
Elsa Henriksson

#4 / / Amanda Engberg:

Så mycket fint! :)

Svar: Ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#5 / / Viktoria Eriksson:

Åh, vill också ha! så fina saker :)

Svar: Ja visst är det! :)
Elsa Henriksson

#6 / / Fanny:

Åh så mycket fint! :D Vill verkligen ha liquid lipstic från gerard cosmetics!

Svar: Åh ja jag med!! :)
Elsa Henriksson

#7 / / N:

Behöver också lite nya sminksaker!

Svar: Ja det behöver man nästan alltid ;)
Elsa Henriksson