/ Skönhet / Vardag /

Ljusrosa naglar


Nyfixade naglar och denna gången blev det en ljusrosa fin färg, det blev faktiskt väldigt fint tycker jag. De börjar bli lite längre nu men de är fortfarande inte den längden jag vill ha, men det kommer väl snart haha. Idag har jag mest tagit det lugnt och det blev ingen träning för min del idag, för kände mig inte riktigt bra så fick vila istället. Men jag ska faktiskt ut och gå en liten runda nu ikväll innan vi ska äta iallafall. Och hoppas nu att ni har en bra dag!  

#1 / / moa:

Men gud så fina! Vad använde du för nagellack?

Svar: Tack så mycket, det är från china glaze i färgen innocence :)
Elsa Henriksson

#2 / / Filippa:

Snygga!

Svar: Tack snälla! :)
Elsa Henriksson

#3 / / Frida:

Supersnygga ! :)

Svar: Åh tack :)
Elsa Henriksson

#4 / / Fairylandsurprises:

Mycket snygga naglar.

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#5 / / Angelica:

Galet fin färg!

Svar: Visst är den snygg! :)
Elsa Henriksson

#6 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Åhh så snygga :)

Svar: Tack så mycket! :)
Elsa Henriksson

#7 / / Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilka snygga naglar och färg! :)

Svar: Tack snälla! :)
Elsa Henriksson

#8 / / Julia Jansson:

Åh så snyggt! Älskar färgen, vilket märke är det?

Svar: Tack snälla, det är från china glaze :)
Elsa Henriksson

#9 / / Sandra SG:

så fina! Super fin färg :)

Svar: Tack så himla mycket :)
Elsa Henriksson

#10 / / emelie:

vilken fin färg!!!

Svar: Tack visst är den! :)
Elsa Henriksson

#11 / / Emely:

Fin färg! Perfekt nu när vi går mot ljusare tider :)

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#12 / / Matilda Berlin:

Men åhhh vad snygga naglar!

Svar: Tack då mycket! :)
Elsa Henriksson

#13 / / snyggafilippa.blogg.se:

Så fräscht!

#14 / / Alice Lilja:

jättefint! älskar den färgen överlag!

Svar: Tack snälla, ja jag med! :)
Elsa Henriksson

#15 / / Siri |Diabitfit|:

Bra att du valde vila om du inte känner dig riktigt bra =)

#16 / / johanna:

riktigt snygga!

Svar: Tack tack :)
Elsa Henriksson

#17 / / Olivia Ward's blogg:

Åh så mysigt, dina naglar är gorgeous!! :D

Svar: Åh tack då himla mycket! :)
Elsa Henriksson

#18 / / Eleonora Adriana ♥:

Jättefina!

Svar: Tack så mycket!
Elsa Henriksson

#19 / / Celine:

Sååå snygga!

#20 / / Ida:

Så himla snygga! Och jag älskar att ha ljusa naglar, det får händerna att se så bruna ut, heheh ;P