/ Skönhet / Vardag /

I need this now


Det låter kanske konstigt men något jag verkligen BEHÖVER nu, eller snarare vill ha är långa snygga fräscha naglar. Just nu är mina naglar kanske inte de snyggaste. Jag försökte ju att växa ut dem så jag skulle få långa naglar men istället har jag hälften långa och hälften korta, haha inte så snyggt. Och sen har jag inga lösnaglar hemma så jag kan inte fixa till dem, vilket är sjukt tråkigt. Så det får jag väl ta och köpa väldigt snart. Ha nu en underbar start på denna fredagen!
#1 / / Ida:

Åh jag älskar också långa naglar! :D

#2 / / linah:

åhh så fint! <3

#3 / / ISABELLA:

sååå snyggt ju!!

Svar: Ellerhur är det! :)
Elsa Henriksson

#4 / / MALIN:

Vilka fina naglar! Öööönskar att jag hade dom nere till höger! Kram

Svar: Åh jag med, såå snygga!
Elsa Henriksson

#5 / / Sandra':

det är så fint med fräsha naglar :D
kul med lite nagel inspiration =)

Svar: Ja men ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#6 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Haha åh, känner igen det där med ojämn längd på naglarna men det känns ju så ovärt att klippa av alla om bara en går av liksom ;)

Svar: Ja men precis!
Elsa Henriksson

#7 / / sandra:

fint!

#8 / / Isabella Huynh:

så snyggt!

#9 / / Sigrid:

Så snygga! :)

#10 / / Amanda Forsman:

Såå snygga! Vill ha!

#11 / / Skogsraah:

Så snygga!

#12 / / Tilda Barkselius:

Det där är sååå snyggt!

#13 / / Lina:

Såå snyggt! Har i mattröda just nu, riktigt läckert!

#14 / / MADDISENJ.SE:

Så snyggt!!!!

#15 / / Zara:

Sv. Ja visst var de fina!
Långa naglar är så snyggt! Blir sugen på att fixa mina egna!:)

Svar: Ja jag har faktiskt fixat mina nu ;)
Elsa Henriksson

#16 / / sara:

åh så snyggt!

Svar: Ja ellerhur!
Elsa Henriksson