/ Shopping / Ur min garderob / Vardag /

Grön bomberjacka

I tisdags fick jag hem denna skönheten, har velat ha en bomberjacka så himla länge men har inte hittat någon som har passat perfekt liksom. Men har länge kollat på bomberjackorna på Lager 157, men damstorlekarna har varit lite stora för mig. Men sen såg jag att de hade nästan en likadana på barn, så jag provade en i blått när jag var där och den satt som en smäck. Och den fanns bara kvar i blått i de stora storlekarna så jag köpte ingen. Men sen en dag när jag kollade på deras hemsida så hade de fått in alla sorlekar i jackorna och där fanns även en grön nu som inte hade funnits innan. Så jag klickade hem den direkt eftersom det var en grön bomberjacka som jag hade letat efter, och jag verkligen älskar den!  
#1 / / ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Så fin! :)

Svar: Visst är den! :)
Elsa Henriksson

#2 / / Sara:

Snygg!

Svar: Visst är den!
Elsa Henriksson

#3 / / Prietha:

KOllat på den här jättelänge men var så osäker på storleken så valde en anna, vilken storlek tog du? :)

Svar: Jag tog en 150 och jag är 168cm lång och ganska smal, brukar ha xs i kläder eller xxs ibland! :)
Elsa Henriksson

#4 / / Olivia Ward's blogg:

Väldigt snygg bomberjacka! Vad är det för storlekar??

Svar: Visst är den snygg, har har storlek 150 om det var det du menade? :)
Elsa Henriksson

#5 / / Sanna:

Vilken snygg jacka, och vilken tur du hade att du hittade den på nätet i den färg du ville ha :) Önskar dig en fin helg :D

Svar: Ja men verkligen, tack desamma! :)
Elsa Henriksson

#6 / / Fanny Edfast:

Var jättesnygg! :D

Svar: Visst är den!
Elsa Henriksson

#7 / / Siri |Diabitfit|:

Kul att du blev nöjd :)

#8 / / Linn Strömberg:

Gaaalet snygg!

Svar: Ja men ellerhur är den! :)
Elsa Henriksson

#9 / / Terese:

Åååh så snygg!

sv: Men tack finingen själv!
Kram

Svar: Visst är den snygg :)
Elsa Henriksson

#10 / / Hanna Sahlqvist aka Hannavic:

Men whaaaat gud så snygg denna var :D
Många kramar Hanna <3

Svar: Ja men visst är den snygg! Kram på dig! :)
Elsa Henriksson

#11 / / CAMILLAESI:

Snygg den är :-))

Svar: Visst är den! :)
Elsa Henriksson

#12 / / Sannal:

Får man se bilder på?

Svar: Ja men absolut, det kommer! :)
Elsa Henriksson

#13 / / sandra.:

så sjukt snygg :D

Svar: Visst är den! :)
Elsa Henriksson

#14 / / Amanda Forsman:

Åh så snygg, vill ha!

Svar: Ja jag älskar den! :)
Elsa Henriksson

#15 / / Prietha:

Såå snygg!!

Svar: Visst är den! :)
Elsa Henriksson

#16 / / Alice:

Jättesnygg, härlig färg! :D

Svar: Visst är den! :)
Elsa Henriksson

#17 / / Fanny:

Riktigt snygg! Äger faktist ingen bomberjacka men har tänkt att köpa en nu till våren :D

Svar: Ja de är ju så sjukt snygga och moderna nu ;)
Elsa Henriksson

#18 / / Amanda:

Så snygg! :D

Svar: Visst är den snygg! :)
Elsa Henriksson

#19 / / sandra:

så snygg!

Svar: Visst är den :)
Elsa Henriksson

#20 / / Tilda Barkselius:

Åh så snygg!!!

Svar: Visst är den snygg :)
Elsa Henriksson

#21 / / Ida ღ:

snygg jacka :)

Svar: Visst är den snygg :)
Elsa Henriksson

#22 / / Rebecca:

Så snygg den var!

Svar: Visst är den! :)
Elsa Henriksson

#23 / / Yohanna af Skovde:

Superfin! :)

Svar: Visst är den! :)
Elsa Henriksson

#24 / / Linda Ph:

Så himla fin. Märkte samma sak, så har den blåa. ;)

Svar: Åh visst är de härliga! :)
Elsa Henriksson

#25 / / Johan:

Snygg jacka.

#26 / / Johan:

Snygg jacka.