/ Mat / Vardag /

Bananpannkakor

God morgon på er, nu har jag precis ätit en god frukost som bestod av bananpannkakor och en färskpressad apelsin och lime juice. Men nu ska jag bara kolla lite på tv och mysa och sen får jag se vad jag ska göra idag. Jag tänkte att jag skulle träna idag men jag tror jag ska vila en dag, för förra veckan tränade jag varje dag från torsdag till söndag så ska vila idag och sen träna imorgon tror jag. Men jag kanske går ut och går en runda lite senare idag istället, men hoppas att ni får en bra start på denna veckan! 

#1 / / Veronica Wallgren:

Åh vad gott!

Svar: Ja verkligen! :)
Elsa Henriksson

#2 / / VERONICA - fashionblog:

Åh yum!! Gud så gott! :)

Svar: Ja det var riktigt gott! :)
Elsa Henriksson

#3 / / ensekundtusentankar.blogg.se:

Här blev min frulle 3 koppar kaffe :) ser supergott ut!

Svar: Det var supergott, och hoppas dina koppar kaffe också var det! ;)
Elsa Henriksson

#4 / / Biggeros:

Den frukosten går inte åt för hackor!! Så gott÷)) Jag sitter själv och samlar mig för min träning. Är inte alls så taggad. Kram

Svar: Åh lycka till på träningen, det kommer kännas skönt när du väl har gjort det! Kram på dig :)
Elsa Henriksson

#5 / / Tea Rajkovic:

Mums!

Svar: Det var supergott ;)
Elsa Henriksson

Åh men så gott! Jag lyckas aldrig med mina bananpannkakor, men det ser så gott ut när andra gör det. :)

Svar: Det var supergott! Du får öva så ska det nog gå ;)
Elsa Henriksson

#7 / / sandra:

gott!

Svar: ja verkligen :)
Elsa Henriksson

#8 / / Lis Mari:

färskpressad juice är så himla gott!! jag brukar köra apelsin + citron :)

Svar: Ja visst är det gott! :)
Elsa Henriksson

#9 / / Kaisa:

Åh så gott!!

Svar: Ja verkligen :)
Elsa Henriksson

#10 / / Agnes:

Men åh vad gott. Perfekt frukost. ha en bra dag :)

Svar: Tack snälla, desamma till dig! :)
Elsa Henriksson

#11 / / Elin:

Åh så gott!!

Sv: Tack! Ja dom är riktigt fina faktiskt, finns på telia bland annat om du inte beställer från deras hemsida

Svar: Ja det var riktigt gott! :)
Elsa Henriksson

#12 / / Sanna:

Gott med bananpannkakor :D

Svar: Ja verkligen :)
Elsa Henriksson

#13 / / Sanya:

Åh älskar bananpannkakor :)

Svar: Ja jag med! :)
Elsa Henriksson

#14 / / Matilda Berlin:

Herre Jösses vad gott det såg ut!

Svar: Det var riktigt gott :)
Elsa Henriksson

#15 / / Caroline:

Mmhh älskar bananpannkakor!

Svar: Ja men jag med! :)
Elsa Henriksson

#16 / / Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Åh vad gott :D

Svar: Ja verkligen! :)
Elsa Henriksson