/ Skönhet / Tips / Vardag /

MARC JACOBS


Jag tänkte bara tipsa om två stycken av mina absoluta favoritparfymer och båda är från märket Marc Jacobs. De luktar så himla gott och fräscht och förpackningarna är ju bara helt underbara, jag älskar verkligen båda två. Den vita och ljusblå parfymen fick jag av min bror i julklapp detta året och jag blev verkligen så himla glad. Det är verkligen två superbra parfymer enligt mig iallafall, och om ni inte har luktat på dessa tycker jag absolut att ni ska ta och göra det. Kanske någon vän till er har en som ni kan lukta på eller kan man ju alltid gå till en affär som säljer dem. 


#1 / / ISA:

nämen, jag som också gjorde ett parfyminlägg nyss! haha. Så gott luktar de där iaf :)

Svar: Ja jag såg det, lite ironiskt haha! :)
Elsa Henriksson

#2 / / Celine:

Tror inte jag har luktat på de där men förpackningarna på dem är ju sjukt söta!

Svar: Då tycker jag du borde göra det ;)
Elsa Henriksson

#3 / / Emma Engström:

Åh, de parfymerna luktar ju så sjukt gott! :D Härligt!

Svar: Ja men visst gör de! :)
Elsa Henriksson

#4 / / Tezzo:

Åh, dem luktar så himla gott!

Svar: Ja men visst gör de :)
Elsa Henriksson

#5 / / Josefin Nilsson:

Åh verkligen älskar Marc Jacobs parfymer! :)

Svar: Jag med, de luktar så gott och är så fina :)
Elsa Henriksson