/ Vardag /

Julklappsstressen är över


Nu är det bara tre dagar kvar till julafton och jag är äntligen klar med julklappshandeln. Vilket känns väldigt skönt att jag bara kan ta det lugnt de kommande dagarna innan julafton och inte tänka på det längre. Men det finns fortfarande en sak som fattas till julen och det är ju snön såklart, det känns ju inte alls som jul utan någon snö ute tycker jag. Och tyvärr kommer det nog ingen heller, om det inte skulle hända ett julmirakel förstås haha. Men nu ska jag bara ta och mysa ner mig i soffan med en filt och kolla på någon mysig julfilm som ger en lite julkänsla iallafall. 

#1 / / Erica:

Åh men vilket fint Inslagningspapper! :D

God jul!

Svar: Ja visst är det fint! God jul på dig med :)
Elsa Henriksson

#2 / / ISA:

SÅ skönt när det väl är fixat! då kan man ba njuta ;)

Svar: Ja men verkligen! :)
Elsa Henriksson

#3 / / Maria:

Så skönt att du är klar...jag har fortfarande några kvar.
Kram

Svar: Hoppas du hittar det du söker innan jul då ;)
Kram
Elsa Henriksson

#4 / / Johanna:

Så skönt!

#5 / / Cassandra Haraldsson:

Så härligt att du är klar!

Svar: Jag superskönt :)
Elsa Henriksson

#6 / / Emma Engström:

Åh vad skönt att vara klar med klapparna! :D Kram

Svar: Ja det är jätteskönt! :) kram
Elsa Henriksson

#7 / / Amanda Forsman:

Skönt att du är klar, och så fina julklappar :D

Svar: Tack så himla mycket :)
Elsa Henriksson

#8 / / MADDISENJ.SE:

Vilka fina klappar

Svar: tack tack :)
Elsa Henriksson

#9 / / MALIN:

Skönt att vara färdig! Det är jag med :) Jättefina julklappar dessutom! Kram

Svar: Ja men visst är det skönt! tack så mycket, kram :)
Elsa Henriksson

#10 / / Mirre:

Så skönt, samt så vackra paket =D

Tack så mycket <3

Svar: Tack så mycket! :)
Elsa Henriksson

#11 / / Malin Thorell - hobbyfotograf:

Man får lite kulkänsla från såna här bilder :)

svar: Ja jag är väldigt besviken faktiskt, är det vinter så ska det vara kallt ute, frost och snö!

Svar: Ja men visst får man det :)
Elsa Henriksson

#12 / / Annika:

Så fina inslagna julklappar : o) God Jul

Svar: Tack så jätte mycket, god jul :)
Elsa Henriksson